  • 1. Data: 2004-12-02 15:45:05
    Temat: wykorzystanie akt sprawy
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Witajcie,
    Czy mogę wykorzystywać zeznania oraz dowody ze sprawy (sprawa w sądzie
    rodzinnym), do np. wskazania komornikowi, gdzie znajduje się majątek
    dłużnika? Mam kserokopie akt, bez problemu dostałem je w sądzie. Czy mogę
    je wykorzystywać ?
    Czego nie wolno mi z nimi robić?

    --
    Pozdrawiam - Paweł

  • 2. Data: 2004-12-02 19:42:48
    Temat: Re: wykorzystanie akt sprawy
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Możesz, pod warunkiem, że będziesz wskazywał jedynie składniki majątkowe
    nalezące do dłużnika, z których ma być prowadzona egzekucja. Nie muszisz
    nawet wskazywać skąd wiesz o nich (czy z akt, czy od wścibskich sąsiadów) :)

    M.

  • 3. Data: 2004-12-04 09:31:45
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet wskazywać skąd wiesz o nich (czy z akt, czy od wścibskich sąsiadów)
    :)

    > M.

    a co w przypadku, gdy dłużnik zeznał, że pieniądze przelał na konto
    konkubiny i teraz nie ma nic, a konkubina to potwierdziła ??

    pozdrawiam
    Paweł