  • 1. Data: 2011-03-05 22:54:04
    Temat: wrocław, prawo spółdzielcze i podatek gruntowy - specjalisty szukam
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Moja "szanowna" spółdzielnia wyliczyła opłatę za użytkowanie
    garażu zamiast dotychczasowych 50 zł 600 zł za miesiąc podpierając
    się uchwałą zarządu czy rady nadzorczej zarządu z listopada ubiegłego roku.

    Przyczynkiem pewnie był wzrost opłat za grunt. Sam garaż ma 14 m2 ale razem
    z wjazdem
    i okolicznymi huśtawkami spółdzielnia chciałaby wyssać mnie maksymalnie.

    Grupa użytkowników wystosowała pismo w tej sprawie w celu obniżenia opłat.
    Prezes nie raczył odpowiedzieć.

    Do tego przygodny prawnik twierdzi, że w przypadku własnościowego
    mieszkania i niewłasnościowego od 50 lat garażu, obowiązuje jakieś prawo
    zasiedzenia,
    które uniemożliwia "podziękowanie za tak drogi garaż".

    Garaże do wynajmu w mojej dzielnicy to 250-350
    zł miesięcznie.

    Poszukuję prawnika potrafiącego rozwiązać ten problem. Jest nas 11tu
    użytkowników
    garaży, jednak niewykluczone, że współpraca bedzie utrudniona z powodu
    pozbierania
    wszystkich na raz do kupy. W skrajnym przypadku chciałbym walczyć z
    lichwiarzami samodzielnie.

    Gdzie pójść?
    Kogo rozstrzelać a kogo przekupić i z kim się przespać?

    Feromon

  • 2. Data: 2011-03-06 11:25:02
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Gdzie pójść?
    > Kogo rozstrzelać a kogo przekupić i z kim się przespać?

    509-333-032 mec. Rafał Sieńczak, polecam