  • 1. Data: 2005-04-15 19:12:37
    Temat: wprowadzenie nielegalnych pieniędzy do obrotu
    Od: "Marko_Polo" <m...@i...pl>

    Witam.
    Prowadzę od dłuższego czasu punkt lotto. Dzisiaj miałem klienta, który
    chciałby puścić totki za kilka tysiaków, ale bez spisywania jego danych
    osobowych. W związku z tym moje pytanie dotyczy kwoty powyżej której muszę
    spisać jego dane. Szkolenie było jakiś czas temu więc nie pamiętam, a że
    dziennie nie mam takich klientów więc nie chciałbym go stracić.
    Pozdrawiam
    M@rko_Polo

  • 2. Data: 2005-04-15 19:44:43
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Prowadzę od dłuższego czasu punkt lotto. Dzisiaj miałem klienta, który
    > chciałby puścić totki za kilka tysiaków, ale bez spisywania jego danych
    > osobowych.

    Dziwny sposób. Normalnie to kupuje się wygrane losy od zwycięzców, a nie
    robi zakłady.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-04-15 20:05:13
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marko_Polo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spisać jego dane. Szkolenie było jakiś czas temu więc nie pamiętam, a że
    > dziennie nie mam takich klientów więc nie chciałbym go stracić.

    A co za problem zeby gosc rozbil wysylanie na kilak mniejszych zestawow
    ktore nie podlegaja spisywaniu?
    Grzes

  • 4. Data: 2005-04-18 10:31:18
    Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com>

> [...]
    > której muszę spisać jego dane. Szkolenie było jakiś czas temu więc nie
    > pamiętam, a że dziennie nie mam takich klientów więc nie chciałbym go

    To wysyłanie dużej ilości totków jest zagrożone spisywaniem danych
    osobowych?? czemu to ma służyć?
    nigdy nie grałem za więcej niz 50 złotych to nie wiedziałem,
    można odpowiedni paragraf?

  • 5. Data: 2005-04-18 10:32:20
    Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com>

    Użytkownik "Marko_Polo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Dlaczego w temacie zakładasz, że te pieniądze są nielegalne?

  • 6. Data: 2005-04-18 12:22:21
    Od: buraxta <b...@g...com>

    kolekcjoner skarpetek wrote:
    > To wysyłanie dużej ilości totków jest zagrożone spisywaniem danych
    > osobowych?? czemu to ma służyć?
    > nigdy nie grałem za więcej niz 50 złotych to nie wiedziałem,
    > można odpowiedni paragraf?

    Ustawa o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości
    majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł z dnia
    16 listopada 2000 r.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\