  • 1. Data: 2006-05-14 08:50:27
    Temat: wlamanie na konto e-mail
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    Witam
    wlamal mi sie na konto email ktos, a ja prowadze sprzedaz na allegro i pisze
    do ludzi ktorzy cos kupia maile z mojego konta zeby wplacali pieniadze za
    jego konto (ze niby ja zalozylem sobie nowe konto i prosze o wplate na nowe
    konto) ...

    Co z tym zrobic ? to pilne.

  • 2. Data: 2006-05-14 08:55:47
    Temat: Re: wlamanie na konto e-mail
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Co z tym zrobic ? to pilne.
    Nikt się włamywać nie musiał. Poczytaj sobie to:
    http://spam.jogger.pl/2006/04/10/e-mail-nie-mozna-mu
    -ufac/

  • 3. Data: 2006-05-14 09:18:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    dropsec wrote:

> [...]
    > jego konto (ze niby ja zalozylem sobie nowe konto i prosze o wplate na nowe

    Zglosic szybko na policje? Napisac do providera.

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 4. Data: 2006-05-14 09:40:44
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

> [...]
    > do ludzi ktorzy cos kupia maile z mojego konta zeby wplacali pieniadze za
    > jego konto (ze niby ja zalozylem sobie nowe konto i prosze o wplate na

    Jeśli to prawda:
    1. zgłosić na Allegro
    2. zgłosić na Policje

  • 5. Data: 2006-05-14 09:56:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

    > Nikt się włamywać nie musiał. Poczytaj sobie to:
    > http://spam.jogger.pl/2006/04/10/e-mail-nie-mozna-mu
    -ufac/

    No tak. Ale zglosic do organow trzeba. :)

  • 6. Data: 2006-05-14 10:06:41
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    -ufac/

    > No tak. Ale zglosic do organow trzeba. :)
    Ale chyba raczej jako podszywanie się pod kogoś, a nie włam

  • 7. Data: 2006-05-14 11:51:10
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Ale chyba raczej jako podszywanie się pod kogoś, a nie włam

    Ale teraz większość serwerów wymaga autentykacji przy wysyłaniu poczty a i
    dobry klient poczty sprawdza czy mail nie jest spreparowany.

  • 8. Data: 2006-05-14 13:48:14
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    > Ale teraz większość serwerów wymaga autentykacji przy wysyłaniu poczty a i
    > dobry klient poczty sprawdza czy mail nie jest spreparowany.

    Ale serwer docelowy nie żąda autentykacji, bo zresztą jakby to było?
    Wszystkie serwery prowiderów musiałyby się u siebie nawzajem
    autentykować przekazując pocztę!
    Niemniej z serwerem mojego dostawcy email nie da się tak ot połączyć -
    nie mam pojęcia, jak to działa, ale mnie to cieszy ;]

  • 9. Data: 2006-05-14 14:14:41
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    > Nikt się włamywać nie musiał. Poczytaj sobie to:
    > http://spam.jogger.pl/2006/04/10/e-mail-nie-mozna-mu
    -ufac/

    jak sie nie wlamal skoro zmienil mi haslo ... ? no to sie wlamal a nie
    podszyl, bo gdyby sie podszyl to nie robil by nic z moim kontem, a zmienil
    mi dane w nim, tak abym nie mogl sie na te konto zalogowac.

  • 10. Data: 2006-05-14 14:56:28
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Ale teraz większość serwerów wymaga autentykacji przy wysyłaniu poczty a i
    > dobry klient poczty sprawdza czy mail nie jest spreparowany.
    Jedyne, czego nie spreparujesz, w mailu, to IP maszyny, z której wysłano maila.
    No ale IP to można inaczej spreparować ... Niestety, ci co wymyślali protokół
    SMTP sądzili, że ludzie używający e-maila będą uczciwi ...