  • 1. Data: 2004-11-22 08:13:04
    Temat: wielka prosba :D
    Od: "Voytas" <p...@w...pl>

    mam problem...byc moze bedzie to zla grupa...ale ostatnio mi
    pomogliscie...wiec moze i tym razem cos sie uda wykombinowac...do rzeczy:
    potrzebuje informacji (jakichkolwiek) na temat "identyfikacja osob na
    podstawie portretu pamieciowego".
    to ma byc do szkoly. Jak ktos cos wie gdzie mozna znalezc info (zdjecia,
    wypracowania...wszystko co sie moze przydac) na ten temat to bylbym
    wdzieczny za pomoc.

    szukam na google ale slabo mi to idzie :(
    pozdr
    Voytass

  • 2. Data: 2004-11-22 11:35:49
    Temat: Re: wielka prosba :D
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2004 09:13:04 +0100, Voytas <p...@w...pl> napisał:

> [...]
    > to ma byc do szkoly. Jak ktos cos wie gdzie mozna znalezc info (zdjecia,
    > wypracowania...wszystko co sie moze przydac) na ten temat to bylbym

    bosh, co za trolle teraz uczą w tych szkołach?
    Jeden chce mowy obrończej, inny aktu oskarzenia, teraz identyfikacja na
    podstawie portretu pamięciowego. W moim podczniku do kryminalistyki było o
    tym pół strony z konkluzją, że identyfikacja jest wątpliwa.

    --
    Falkenstein
    skazania.