  • 1. Data: 2006-08-03 08:29:23
    Temat: weksel
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczów, mam pytanie:
    Staram sie własnie o rozpoczęscie współpracy z dostawcą gazet i aby otrzymać
    gazetki musze podpisać czysty weksel, jak się zabezpieczyć abym kiedyś w
    przyszłości nie miał żadnych problemów związanych z podpisaniem tego weksla
    ???
    Dziekuje z góry za pomoc

  • 2. Data: 2006-08-03 08:52:12
    Temat: Re: weksel
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > przyszłości nie miał żadnych problemów związanych z podpisaniem tego weksla

    Wypełnij tyle danych, ile tylko jest znane w momencie wypełniania
    weksla. Wpisz w wekslu "na rzecz" i "nie na zlecenie". Nie myśl, że
    napis na wekslu "Urzędowy blankiet wekslowy do sumy wekslowej nie
    przekraczającej x zł" oznacza, że weksla in blanco nie można wypełnić na
    większą kwotę. Można - należy jedynie uzupełnić jedynie opłatę skarbową.
    Spisz umowę wekslową - albo na odwrocie weksla albo oddzielnie, a na
    odwrocie weksla jednoznaczne odniesienie do umowy wekslowej.

    Koniecznie przeczytaj http://www.weksel.pl/ .

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-03 08:54:47
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > przyszłości nie miał żadnych problemów związanych z podpisaniem tego weksla

    Sporządzić deklarację wekslową regulującą w jakich okolicznościach i na jaką
    kwotę właściciel weksla może go wypełnić. I oczywiście - nie na zlecenie.

  • 4. Data: 2006-08-03 09:14:24
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > Sporządzić deklarację wekslową regulującą w jakich okolicznościach i na
    > jaką
    > kwotę właściciel weksla może go wypełnić. I oczywiście - nie na zlecenie.

    dziękuje bardzo za pomoc.

  • 5. Data: 2006-08-03 09:14:42
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

> [...]
    > wekslową - albo na odwrocie weksla albo oddzielnie, a na odwrocie weksla
    > jednoznaczne odniesienie do umowy wekslowej.

    dziękuje za pomoc.