  • 1. Data: 2008-06-20 12:43:51
    Temat: waznosc umowy
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    mam takie pytanie:
    zawarlem umowe ze spolka x na okresowe swiadczenie pewnej uslugi
    po pol roku usługa przestała mi być potrzebna - skontaktowałem sie z firmą x ale
    okazało sie, że została przejęta przez firme y (inny KRS, NIP itd)
    firma y chce abym jednak wypełnił umowe do końca - bo umowa zawarta z x jest
    teraz tak traktowana jakby była zawarta z y i przysłali mi kolejną fakture
    czy tak jest rzeczywiście? z firmą y nie zawierałem żadnej umowy

  • 2. Data: 2008-06-21 12:02:11
    Temat: Re: waznosc umowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gasper pisze:

    > czy tak jest rzeczywiście? z firmą y nie zawierałem żadnej umowy

    Zostałeś "sprzedany". Umowa zapewne obowiązuje dalej.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-06-21 13:09:21
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    gasper pisze:
> [...]
    > fakture
    > czy tak jest rzeczywiście? z firmą y nie zawierałem żadnej umowy

    Informacje co do polaczenia znajdziesz w zwyklym odpisie KRS (za 30 zl)
    kazdej ze spolek.
    A zakladajac ze doszlo do polaczenia np. przez przejecie jednej spolki
    przez druga na zasadach ksh, to spolka przejmujaca wstepuje w calosci w
    prawa i obowiazki spolki przejmowanej (art. 494 ksh) - czyli umowa jest
    jak najbardziej wazna

    Zakladam tez, ze umowa ze spolka X nie zawierala zadnych postanowien na
    wypadek jej przejecia przez kogos innego, umozliwiajacych Tobie
    zaprzestanie swiadczenia uslug.

    --
    pozdr
    luck