  • 1. Data: 2005-09-01 03:55:39
    Temat: uzyskanie informacji z KRS
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Witam
    Być moze ktoś już to przerabiał. Potzrebuję informacje nt procedury
    ustalania nr KRS jakiegoś podmiotu oraz procedury uzyskiwania wglądu i
    odpisów ze złozonego sprawozdania finansowego. Gdzie (podejrzewam ze w
    sądzie prowadzącym rejestr) i w jaki sposób (czy wniosek na pismie i jak
    długo tzreba czekać) można te informacje (w formie odpisów , kopii itd)
    dostac jak rownież ponoszone opłaty.
    Dziękuję
    --
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 2. Data: 2005-09-01 05:30:49
    Temat: Re: uzyskanie informacji z KRS
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Butterfly napisał(a):
> [...]
    > sądzie prowadzącym rejestr) i w jaki sposób (czy wniosek na pismie i jak
    > długo tzreba czekać) można te informacje (w formie odpisów , kopii itd)

    na część pytań znajdziesz odpowiedź na www.ms.gov.pl

    KG

  • 3. Data: 2005-09-01 09:02:51
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

    > na część pytań znajdziesz odpowiedź na www.ms.gov.pl
    >
    > KG

    a zeby uzyskac reszte odpowiedzi zapraszam na http://www.krs.info.pl/
    (milo by bylo gdybys w zamian kilknal w baner allegro i pajacyka)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-01 09:17:15
    Od: Jurek<j...@w...pl>

    Spróbuj http://krs-online.pl/
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-09-01 09:48:21
    Od: Butterfly <b...@a...op.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 09:17:15 +0000 (UTC), Jurek napisał(a):

    > Spróbuj http://krs-online.pl/
    > pozdrawiam

    Dzięki
    Tu jednak załatwie tylko część i to taką która dla mnie ma mniejsze
    znaczenie. Bardziej zależy mi na np kserokopiach fragmentu sprawozdania.

    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 6. Data: 2005-09-01 18:35:42
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 11:02:51 +0200, B4st3k napisał(a):

    > info

    Dzięki.. ja też skorzystam.
    Bardzo ta stronka mi się przyda...

    --