  • 1. Data: 2006-08-20 11:47:47
    Temat: uzyczenie hipoteki
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    moze ktos spotkal sie i zna mechanizm uzyczenia hipoteki?
    sprawa wyglada tak, ze znajomy prosi mnie o porzyczke, chce mu ja udzielic
    ale chce pewne zabezpieczenie tzn chcilabym zeby zabezpieczeniem byla
    hipoteka jego dzialki budowlanej, dodatkowo chcialbym zeby w umowie nie byla
    podawana wartosc porzyczki by nie draznic us
    jak to bezpiecznie zrobic?
    pozdro:)

  • 2. Data: 2006-08-20 12:32:01
    Temat: Re: uzyczenie hipoteki
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byla
    > podawana wartosc porzyczki by nie draznic us

    Po pierwsze to pożyczka, a po drugie jak sobie wyobrażasz wpisanie hipoteki
    bez podania jej wysokości?

  • 3. Data: 2006-08-20 14:56:27
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:44e84b92$0$22607$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Po pierwsze to pożyczka, a po drugie jak sobie wyobrażasz wpisanie
    hipoteki
    > bez podania jej wysokości?

    moze nie precyzyjnie napisalem;
    chodzi o wpis w hipotece ze ja moge w pelni nia dysponowac /tzn moge
    sprzedac nieruchomosc, wziasc na nia kredyt itp/ bez prawa odwolania tego
    wpisu np przez 1 rok, natomiast pozyczka miala by byc juz w "rewanzu" za ten
    wpis i nie byla by nigdzie wpisana tym bardziej oplacana do us
    nie wiem wlasnie czy istnieje mozliwosc takiej operacji?
    dosc czesto widuje w ogloszeniach anonse tego typu - poszukuje osoby ktora
    uzyczy hipoteki, o co chodzi?
    pozdro:)

  • 4. Data: 2006-08-20 14:59:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    R6 napisał(a):
> [...]
    > wpis i nie byla by nigdzie wpisana tym bardziej oplacana do us
    > nie wiem wlasnie czy istnieje mozliwosc takiej operacji?

    co rozumiesz przez hipotekę?

    KG

  • 5. Data: 2006-08-20 15:20:02
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > moge
    > sprzedac nieruchomosc, wziasc na nia kredyt itp/ bez prawa

    Aby osiagnac takie cos musialbys niestety zakupic te nieruchomosc
    "na papierze" od tego znajomego. Co sie oczywiscie wiaze z tym, ze
    on by ja musial "na papierze" sprzedac i bylby wobec Ciebie dosc
    bezbronny.

    marekz

  • 6. Data: 2006-08-20 15:52:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R6 wrote:

> [...]
    > wpisu np przez 1 rok, natomiast pozyczka miala by byc juz w "rewanzu" za ten

    ROTFL

    Sprzedać możesz tylko i wyłącznie swoją własność. I żaden bank nie da
    kredytu na cudzą własność bez zgody właściciela.

  • 7. Data: 2006-08-20 16:36:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Takich cudów, to nie ma. To ile miałby Ci oddać, by uchylić tę hipotekę? Jak
    odda 2 złote, to będzie dość, czy jeszcze mało? :-)

  • 8. Data: 2006-08-20 16:43:15
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    wiadomości news:s2dmr3-frc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ROTFL
    >
    > Sprzedać możesz tylko i wyłącznie swoją własność. I żaden bank nie da
    > kredytu na cudzą własność bez zgody właściciela.

    ok, wiec o co chodzi ludziom dajacym ogloszenie ze szukaja osob ktore chca
    uzyczyc hipoteki?
    pozdro:)

  • 9. Data: 2006-08-20 17:22:23
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > ok, wiec o co chodzi ludziom dajacym ogloszenie ze szukaja osob ktore chca
    > uzyczyc hipoteki?

    Proponuję jeszcze raz przeczytać co zostało napisane. Ty proponujesz coś
    zupełnie innego.