eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › uszkodzony nootbook
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2005-08-08 10:00:33
    Temat: uszkodzony nootbook
    Od: "marcinek" <m...@g...pl>

    witam

    kilka tygodni temu kupiłem nootbook, po jakimś czasie użytkowania okazało
    sie że jest w nim zepsuta częćś, dokłądnie modół wifi

    mam pytanie:

    jakie mam mozliwości reklamacji??? oddać do naprawy?? czy mogę żądać wymiany
    na inny sprawny taki sam model lub inny za dopłatą?? czy żądać zwrotu
    gotówki( był kupowany na raty i nadal te raty płacę)

    chciałbym się dobrze przygotować do wizyty w sklepie tak żeby mnie nie
    zrobili w konia

    pozdrawiam




  • 2. Data: 2005-08-08 10:42:26
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > mam pytanie:
    >
    > jakie mam mozliwości reklamacji??? oddać do naprawy?? czy mogę żądać
    > wymiany na inny sprawny taki sam model lub inny za dopłatą?? czy żądać
    > zwrotu gotówki( był kupowany na raty i nadal te raty płacę)

    na karcie reklamacyjnej masz wszystko opisane

    P.


    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"
    Też masz pytanie do naszych ekspertów? >> http://cafe.love-office.com <<



  • 3. Data: 2005-08-08 11:03:48
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    08.08.2005 # 11:00:33, marcinek napisał:

    > jakie mam mozliwości reklamacji??? oddać do naprawy?? czy mogę żądać wymiany
    > na inny sprawny taki sam model lub inny za dopłatą?? czy żądać zwrotu
    > gotówki( był kupowany na raty i nadal te raty płacę)

    oddać do naprawy - mają ZTCW określony czas na naprawę sprzętu itp -
    http://prawo.hoga.pl/poradnik/prawa_konsumenta.asp -> prawa kupującego
    --
    pozdrawiam


  • 4. Data: 2005-08-08 13:50:14
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: "marcinek" <m...@g...pl>


    > oddać do naprawy - mają ZTCW określony czas na naprawę sprzętu itp -
    > http://prawo.hoga.pl/poradnik/prawa_konsumenta.asp -> prawa kupującego
    > --
    > pozdrawiam

    a nie przysługuje mi mozliwośc wymiany noodbooka na nowy wolny od wad z
    tytułu niezgodnosci towaru z umowa???



  • 5. Data: 2005-08-08 14:03:55
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>


    Użytkownik "marcinek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dd7nun$3qi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >> oddać do naprawy - mają ZTCW określony czas na naprawę sprzętu itp -
    >> http://prawo.hoga.pl/poradnik/prawa_konsumenta.asp -> prawa kupującego
    >> --
    >> pozdrawiam
    >
    > a nie przysługuje mi mozliwośc wymiany noodbooka na nowy wolny od wad z
    > tytułu niezgodnosci towaru z umowa???

    dzialal na pocztaku ? jezlei tak to nie



  • 6. Data: 2005-08-08 14:34:28
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: "Adam" <a...@p...bg.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    <p...@t...gazeta
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dd7oo6$dth$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "marcinek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:dd7nun$3qi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>
    >>> oddać do naprawy - mają ZTCW określony czas na naprawę sprzętu itp -
    >>> http://prawo.hoga.pl/poradnik/prawa_konsumenta.asp -> prawa kupującego
    >>> --
    >>> pozdrawiam
    >>
    >> a nie przysługuje mi mozliwośc wymiany noodbooka na nowy wolny od wad z
    >> tytułu niezgodnosci towaru z umowa???
    >
    > dzialal na pocztaku ? jezlei tak to nie
    >
    A jakie ma to znaczenie? Jezeli do 6 miesiecy od zakupu wystapi wada
    przyjmuje sie, ze byla od poczatku.

    Jezeli chodzi o notebook. Mozesz wybrac - albo gwarancja, albo niezgodnosc
    towaru z umowa.
    Osobiscie polecam niezgodnosc towaru z umowa w ramach ktorej masz prawo do
    naprawy lub wymiany towaru na nowy.

    A.



  • 7. Data: 2005-08-08 18:10:36
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>


    > Jezeli chodzi o notebook. Mozesz wybrac - albo gwarancja, albo niezgodnosc
    > towaru z umowa.
    > Osobiscie polecam niezgodnosc towaru z umowa w ramach ktorej masz prawo do
    > naprawy lub wymiany towaru na nowy.
    >
    > A.

    Całkowita racja. Do tego decyzja należy wyłącznie do Ciebie. Teoretycznie
    można też domagać się zwrotu pieniędzy. Trzeba jednak wykazać, że naprawa
    lub wymiana będzie dla klienta szczególnie uciążliwa. To może być
    trudniejsze.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1