  • 1. Data: 2005-12-25 20:34:37
    Temat: uszkodzenie przez serwis
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    Witam
    Oddałem kamerę do reklamacji (nagrywała wg mnie za dużo szumów pracy
    własnego mechanizmu)
    Oprócz tego kamera działała przez prawie rok bez problemów
    Kamera została odesłana przez sklep doserwisu
    Wróciła z adnotacją że wszystko jest ok a te szumy są w normie (ja uważam
    inaczej)
    Po powrocie do domu okazało się że kamera w tej chwili ma problemy z
    nagrywaniem (co jej się nigdy nie zdażyło)tzn raz nagrywa raz nie
    Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie
    Co zrobić w takiej sytuacji
    Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy poprostu ją
    odesłać po raz kolejny do serwisu

    Tomek

  • 2. Data: 2005-12-25 21:47:24
    Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomek [###s...@n...pl.###] napisał:
> [...]
    > Co zrobić w takiej sytuacji
    > Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy

    Ala na czas znajdowania się w serwisie najpewniej gwarancja jest
    wydłużana. Zajrzyj do niej, ale nie najczęściej taki zapis tam jest.

  • 3. Data: 2005-12-25 21:50:31
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > Odda?em kamer? do reklamacji (nagrywa?a wg mnie za du?o szumów pracy
    > w?asnego mechanizmu)Oprócz tego kamera dzia?a?a przez prawie rok bez
    > problemów

    jak dla mnie jestes pieprzonym cwaniakiem ktory:

    1) ma zle ustawione kodowanie
    2) nie zna ortografii
    3) cwaniaczy zeby dostac darmowy sprzet - mam nadzieje ze faktycznie
    spieprzyli Ci te kamere, ze nic nie wywalczysz i oduczysz sie takich
    chamskich zagrywek

    po roku Ci sie przypomnialo ze za duzo szumi ? pieprzony audiofil sie
    znalazl

    SA

  • 4. Data: 2005-12-25 22:24:13
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > 1) ma zle ustawione kodowanie

    Tak Ciekawe ?

    > 2) nie zna ortografii

    Polonista się znalazł

    > 3) cwaniaczy zeby dostac darmowy sprzet - mam nadzieje ze faktycznie
    > spieprzyli Ci te kamere, ze nic nie wywalczysz i oduczysz sie takich
    > chamskich zagrywek

    Ja Tobie życzę także Wesołych Świąt

  • 5. Data: 2005-12-26 00:24:30
    Od: "AB" <a...@o...pl>

    > jak dla mnie jestes pieprzonym cwaniakiem
    [...]
    > cwaniaczy zeby dostac darmowy sprzet
    > oduczysz sie takich chamskich zagrywek
    [...]
    > pieprzony audiofil sie znalazl
    [...]

    Nerwowy jestes. Polecam brom.

    -al

  • 6. Data: 2005-12-26 20:26:59
    Od: "Noodles" <n...@e...net.pl>

    Użytkownik "AB" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nerwowy jestes. Polecam brom.

    To ja napisze na spokojnie że również wydaje mi sie, że autor wątku
    trochę kombinuje. Moi pomysłowi znajomi też nieraz zastanawiali się
    przed końcem gwarancji jakby tu wymienić sprawny sprzęt na nowy w ramach
    gwarancji. Zwłaszcza że tego samego modelu już nie ma w sprzedaży więc w
    przypadku uznania gwarancji dostałoby się nowy (są nawet serwisy które
    wymieniają sprzęt bez sprawdzania czy usterka faktycznie jest). A jeśli
    sprzęt wraca z serwisu jako sprawny (bo jest sprawny) to przecież nie można
    się tak łatwo poddawać i trzeba kombinować dalej. Może posądzenie serwisu o
    uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt ?

  • 7. Data: 2005-12-27 21:59:19
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

> [...]
    > uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt

    Może i masz rację że czytając mój post mozna odnieść wrażenie że chcę sobie
    wykombinować nowy sprzęt
    Ale tak nie jest
    Żeby ją odesłać do reklamacji namówił mnie sprzedawca ze sklepu w którym ją
    kupiłem
    po przypadkowej rozmowie
    twierdząc że kiedyś podobny przypadek miał i serwis coś wyłączył (nie
    wymieniał ) i szumy przestały się nagrywać
    Ale każdy by się zdziwił (czytaj wku....) nagrywając dzieci w święta a
    widząc zamiast nagrania kiszkę
    (nigdy to się nie zdarzyło)

    Tomek