  • 1. Data: 2006-03-21 09:23:08
    Temat: usprawiedliwienie niewstawienia sie na wezwanie do sądu
    Od: "sliver" <magdalencka@@tlen.pl>

    Mam wezwanie do sadu w charakterze swiadka lecz nie moge sie wstawic bo
    wylatuje z kraju do pracy za granice. Aby było smieszniej wezwanie odebrał
    mój ojciec Co zrobic ? Wysłac do sądu jakies pismo, usprawiedliwienie?

    --
    sliver

  • 2. Data: 2006-03-21 09:47:15
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    A może niech ojciec zgłosi, że nie możesz sie stawić, ponieważ przebywasz
    poza granicami kraju i nie masz możliwości przyjazdu...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-03-21 10:02:15
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    sliver <magdalencka@@tlen.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Mam wezwanie do sadu w charakterze swiadka lecz nie moge sie wstawic

    Nie możesz
    Jak się stawisz odo Sądu wstawiony, to Sąd moze Cie ukarać

    > bo wylatuje z kraju do pracy za granice.

    A to akurat jest powód, dla którego ja bym się wstawił, bo nie lubię latać.

    ;-)

    MSPANC

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2006-03-21 10:59:20
    Od: "sliver" <magdalencka@@tlen.pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie możesz
    > Jak się stawisz odo Sądu wstawiony, to Sąd moze Cie ukarać

    ale gafa :) ullalaaaa
    --

    sliver

  • 5. Data: 2006-03-21 16:39:40
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    sliver napisał(a):
    > Mam wezwanie do sadu w charakterze swiadka lecz nie moge sie wstawic bo
    > wylatuje z kraju do pracy za granice. Aby było smieszniej wezwanie odebrał
    > mój ojciec Co zrobic ? Wysłac do sądu jakies pismo, usprawiedliwienie?

    napisz prawdę
    albo zadzwoń

    KG

  • 6. Data: 2006-03-21 23:08:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *kam* wypowiedziała te słowa:

    > albo zadzwoń

    Z telefonem bym uważał. Pismo plus telefon to rozumiem ale po telefonie
    ślad w aktach nie zostaje.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 7. Data: 2006-03-22 07:15:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > albo zadzwoń

    Co to da? Pogada sobie z pracownikiem sekretariatu a nie *z sądem*.
    Panienka która akurat odbierze telefon udzieli mu informacji prawidłowej
    albo i nie. No i nie podejmie żadnej decyzji.

  • 8. Data: 2006-03-22 08:59:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Alek napisał(a):
    > Co to da? Pogada sobie z pracownikiem sekretariatu a nie *z sądem*.
    > Panienka która akurat odbierze telefon udzieli mu informacji prawidłowej
    > albo i nie. No i nie podejmie żadnej decyzji.

    w prawidłowo działającym sądzie sporządzi notatkę, którą przedstawi
    sędziemu albo pójdzie się spytać
    oczywiście może trafić na inny
    a skoro tak się boicie, to połączenie telefonu i pisma na pewno nie
    zaszkodzi

    KG