-
1. Data: 2005-12-16 20:46:01
Temat: usługi nie wykonali i co dalej ?
Od: "Maria" <m...@w...pl>
Witam.
W listopadzie 2003 mój ojciec złożył zamówienie na szafy.
Firma miała zapłacone z góry ponad 2 tys zł.
Dzisiaj mamy 16.12.2005 a mebli do dnia dzisiajeszego nie ma.
Dzwoniliśmy setki razy.Szef firmy nie odpowiadał.
Jego matka odbierała telefony, komórki nie chciała podać, by się
skontaktować z szefem, bo szef jest zajęty.
Napisaliśmy na początku listopada 1 wezwanie do realizacji zamówienia
lub do zwrotu pieniędzy do dnia ZZZZZZ. Nie było odzewu od firmy.Pismo było
wysłane poleconym.
W ubiegłym tygodniu wysłaliśmy ostateczne wezwanie do zwrotu pieniędzy
za nie wywiązanie się z umowy i zwrot pieniędzy do dniaXXXXXX.
Wezwanie ostateczne było wysłane poleconym i za potwierdzeniem odbioru.
Chcemy przekazać sprawę do radcy prawnego żeby nas reprezentował i sądu ?
Mamy jeszcze 11 miesięcy na załatwienie sprawy, bo po 3 latach jest
przedawnienie.
Co dalej można zrobić żeby tą kasę odzyskać ? Co proponujecie ?
A może jeszcze takie pytanko...
Co takie wezwanie prawidłowe powinno zawierać ?
Bo być może te co były wysłane od strony prawa nie spełniają warunków ??
I będziemy musieli jeszcze jakieś wysłać ?
Czy muszą być podane jakieś numery artykułów ??
Proszę o info
Dzięki i pozdrawki !
-
2. Data: 2005-12-16 23:33:51
Temat: Re: usługi nie wykonali i co dalej ?
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Maria" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dnv947$2or$1@nemesis.news.tpi.pl...
Ja bym się raczej kontaktował z Rzecznikiem Konsumenta. Przynajmniej
nie poniesiecie kosztów wpisu.