  • 1. Data: 2007-09-03 19:09:29
    Temat: usiłowanie spożycia alkoholu
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Kolega wczoraj otrzymal mandat za "usiłowanie spożycia alkoholu".
    Stal pod sklepem z otwarta puszka piwa.
    Przyjal mandat.
    Czy za usilowanie moża otrzymac mandat ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-03 19:22:05
    Temat: Re: usiłowanie spożycia alkoholu
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Baczek pisze:
    > Witam
    > Kolega wczoraj otrzymal mandat za "usiłowanie spożycia alkoholu".
    > Stal pod sklepem z otwarta puszka piwa.

    No a co on z tą puszką niby innego robił?
    Kwiatki chciał podlewać?

  • 3. Data: 2007-09-03 19:42:23
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Kolega wczoraj otrzymal mandat za "usiłowanie spożycia alkoholu".
    > Stal pod sklepem z otwarta puszka piwa.
    > Przyjal mandat.
    > Czy za usilowanie moża otrzymac mandat ?

    Za usilowanie - tak. Ale ja bym sie sprzeczal o kwalifikacje. Usilowanie
    bylo by przy puszce przylozonej do ust.

    Otwarta puszka w rece to dopiero planowanie ;-)

    sz.

  • 4. Data: 2007-09-03 19:48:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > Czy za usilowanie moża otrzymac mandat ?

    Za usilowanie - tak. Ale ja bym sie sprzeczal o kwalifikacje. Usilowanie

    Otwarta puszka w rece to dopiero zamiar ;-)

    sz.

  • 5. Data: 2007-09-03 20:27:23
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > No a co on z tą puszką niby innego robił?
    > Kwiatki chciał podlewać?

    Mógł powąchać czy świeże żeby kupić więcej albo inne
    :)

    --
    PawełJ

  • 6. Data: 2007-09-04 05:43:29
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Kuba pisze:

    > No a co on z tą puszką niby innego robił?
    > Kwiatki chciał podlewać?

    Tak.

  • 7. Data: 2007-09-04 05:43:51
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za usilowanie - tak. Ale ja bym sie sprzeczal o kwalifikacje. Usilowanie
    > bylo by przy puszce przylozonej do ust.

    Ok, dzieki.

  • 8. Data: 2007-09-04 06:26:21
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

> [...]
    > Stal pod sklepem z otwarta puszka piwa.
    > Przyjal mandat.
    > Czy za usilowanie moża otrzymac mandat ?
    Art. 1 par 2 KW byłby tu chyba do rzeczy, co ?

  • 9. Data: 2007-09-04 06:56:14
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba"

    > No a co on z tą puszką niby innego robił?
    > Kwiatki chciał podlewać?

    a może chciał wylać ten obrzydliwy płyn ?

    macso

  • 10. Data: 2007-09-04 16:19:42
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    szomiz pisze:
    > Otwarta puszka w rece to dopiero zamiar ;-)

    chyba już przygotowanie

    KG