  • 1. Data: 2008-02-20 19:03:43
    Temat: urlopy szkoleniowe
    Od: zooey <t...@g...pl>

    cze
    jak wygląda sprawa z urlopami szkoleniowymi na specjalistyczne kursy
    fizjoterapeutów;

    pracuję w zakładzie rahabilitacyjnym i często uczestniczę w kursach i
    szkoleniach finansowanych z prywatnych pieniędzy (w najlepszym przypadku
    dofinansowywanych na poziomie 5-10% przez pracodawcę); do tej pory brałam
    urlop wypoczynkowy: czy pracodawca jest jakoś obowiązany udzielać mi urlopu
    szkoleniowego??

    (Art. 17. KP Pracodawca jest obowiązany ułatwiać pracownikom podnoszenie
    kwalifikacji zawodowych)

    jak go egzekwować i w jaki wymiarze mi przysługuje (pracuję w samodzielnym
    publicznym zakładzie opieki zdrowotnej)

    pozdrowienia