  • 1. Data: 2006-10-14 14:19:16
    Temat: urlop szkolny
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Pracuję w jednej z większych firm w Polsce, również studiuje zaocznie.
    Pracodawca przyznał mi urlop szkolny na dni wyjazdów. Jako, że pracuję
    w systemie zmianowym zdarza się czasami, że zjazdy na uczelni wypadają
    w dni wolne od pracy. W poprzednim roku początkowo miałem w ten dzień
    wolny nic nie wpisywane (traktowane jak dzień wolny, który
    wykorzystałem), lecz po jakimś czasie po instrukcjach z "góry" zaczęto
    wpisywać mi urlop szkolny i mogłem ten dzień wolnego wykorzystać w
    innym terminie. Parę dni temu mój przełożony powiedział, że został
    zganiony za złe wypełnianie dzienników pracy i powrócił do
    pierwotnego zapisu (heh, przyzwyczaiłem się do "dodatkowych" dni
    wolnych :).
    Nie umiał mi odpowiedzieć na jakie przepisy, regulamin się powołuje.
    A co Wy uważacie ?
    Badman