  • 1. Data: 2002-07-30 06:37:40
    Temat: urlop gdzie ile
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Przy zmianie firmy musze wykorzystac urlop w firmie w ktorej do tej pory
    pracuje sie w czesci przypadajacej na ilosc miesiecy w danym roku ile sie
    w niej przepracuje. A dokladniej jak w tej firmie w tym roku przepracuje 10
    miesiecy a w innej do ktorej pujde 2 miesiace w tym roku popracuje to czy
    moge na druga firme przeniesc moj urlop czyli 10/12 czy tez musze w tej
    obecnej wykonac urlop caly albno przepadnie ?

    AJA

  • 2. Data: 2002-07-30 09:48:54
    Temat: Re: urlop gdzie ile
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message
> [...]
    > moge na druga firme przeniesc moj urlop czyli 10/12 czy tez musze w tej
    > obecnej wykonac urlop caly albno przepadnie ?

    Urlop za 10 mies powinnas/nienies rozliczyc u pracodawcy A. Rozliczyć:
    czyli wykorzystac albo w całości albo częsciowo. Jeśli go nie wykorzystasz
    pracodawca w przypadku rozwiązania umowy musi Ci wypłacić ekwiwalent za
    niewykorzystaną czesc.
    U pracodawcy B wykorzystujesz urlop za 2 mies. To czy pracodawca B bedzie
    chcial Ci dac urlop nalezny u pracodawcy A zalezy wyłącznie od jego
    widzimisie=dobrej/zlej woli.
    Pozdro
    gosia

  • 3. Data: 2002-07-30 11:23:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Jul 2002 08:37:40 +0200, "AJA"
    <n...@w...iie.pz.zgora.pl> zakodował:

    >moge na druga firme przeniesc moj urlop czyli 10/12 czy tez musze w tej
    >obecnej wykonac urlop caly albno przepadnie ?

    Nigdy nie przepada. Nie musisz też urlopu wykorzystywać w czasie
    okresu wypowiedznia (SN orzekł, że w okresie wypowiedzenia pracownik
    znajduje się w stresie, więc urlop wypoczynkowy nie może spełnić
    swojej roli).
    Na "nowego" pracodawcę przechodzi tylko, jeżeli dogada się z
    poprzednim (niby dlaczego pan Kowalski ma Ci płacić za coś, co należy
    Ci się od pana Nowaka).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-07-30 11:53:22
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Kaizen napisał:
> [...]
    > okresu wypowiedznia (SN orzekł, że w okresie wypowiedzenia
    > pracownik znajduje się w stresie, więc urlop wypoczynkowy nie może
    A wypłacony ekwiwalent spełnia role wypoczynkową?

    > Na "nowego" pracodawcę przechodzi tylko,
    > jeżeli dogada się z poprzednim (niby dlaczego pan Kowalski ma Ci
    > płacić za coś, co należy Ci się od pana Nowaka).
    Właśnie w ostatnich zmianach kodeksu pracy nakłada się na zwalnianego
    pracownika obowiązek wykorzystania urlopu jeżeli życzy sobie tego
    pracodawca.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-07-30 12:19:58
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Maddy" <m...@i...pl> wrote in message
    > Właśnie w ostatnich zmianach kodeksu pracy nakłada się na zwalnianego
    > pracownika obowiązek wykorzystania urlopu jeżeli życzy sobie tego
> [...]
    Możesz mi podesłać na priva lub na grupe nr dziennika ustaw lub innej
    podstawy prawnej bo bardzo mi się to przyda w pracy. Dzieki z góry
    pozdrawiam
    Gosia

  • 6. Data: 2002-07-30 15:26:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Jul 2002 14:19:58 +0200, "Evian"
    <m...@c...pl> zakodował:

    >Możesz mi podesłać na priva lub na grupe nr dziennika ustaw lub innej
    >podstawy prawnej bo bardzo mi się to przyda w pracy.

    Przecież dopiero to przegłosował sejm. Do opublikowania i wejścia w
    życie jeszcze trochę czasu minie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-07-30 15:26:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Jul 2002 13:53:22 +0200, Maddy <m...@i...pl>
    zakodował:

    >A wypłacony ekwiwalent spełnia role wypoczynkową?

    A gdzie jest powiedziane, że ekwiwalent jest wypoczynkowy? Za to urlop
    wypoczynkowy ma to w nazwie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2002-07-31 07:43:51
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Pięknego dnia Tue, 30 Jul 2002 14:19:58 +0200, "Evian"
    > <m...@c...pl> zakodował:

    > Przecież dopiero to przegłosował sejm. Do opublikowania i wejścia w
    > życie jeszcze trochę czasu minie.

    Widać jakoś mi to umknęło. Ale skoro jeszcze nie weszlo w zycie to na razie
    jest jeszcze "po staremu" czyli w czasie wypowiedzenie urlop dla pracownika
    jesli sam chce.

    Pozdrawiam
    Gosia