  • 1. Data: 2003-01-22 23:08:10
    Temat: umowa z robotnikami -remont mieskznaia
    Od: <u...@w...pl>

    Czesc,

    Chcialbym zatrudnic robotnikow, ktorzy beda mi totalnie remontowac
    mieszkanie:
    plytki, parkiet , sciany itp.
    Wiem, ze czesto trafia sie na ludzi niesolidnych, ktorzy dzialaja niedbale.
    Chcialym sie "jakos"przed tym zabezpieczyc.
    Wiem, ze mozna podpisac umowe.
    Gdzie szukac wzorow takeij umowy?
    akie elementy nalezy w niej uwzglednic, aby druga strona czula sie w
    "obowiazku" aby
    dokladnie wywiazac sie z remontu?

    pozdrawiam
    werde

  • 2. Data: 2003-01-23 12:43:49
    Temat: Re: umowa z robotnikami -remont mieskznaia
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem, ze mozna podpisac umowe.
    > Gdzie szukac wzorow takeij umowy?
    > akie elementy nalezy w niej uwzglednic, aby druga strona czula sie w

    Witam!
    może ten wzór:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/wzory/13.doc

    Pozdrawiam,