  • 1. Data: 2005-03-12 18:15:22
    Temat: umowa uzyczenia lokalu a podatki
    Od: "PEPE" <b...@p...pl>

    Chce zamieszkac w prywatnej kamienicy mojej
    mamy.Chodzi o to, zebym nie placil czynszu ale zebym mogl uzyskac ulge
    remontowa i zeby mamie sie US nie czepial, a jest dodatkowo ten problem, ze
    ja mam dzialanosc gospodarcza zarejestrowana na moje nazwisko no i chcialbym
    zeby ta firma byla nadal u mnie w moim nowym mieszkaniu.
    Czy to sie da jakos pogodzic?
    Czy umowa uzyczenia czy cos takiego spelnia te warunki? Jesli nie to co
    innego?
    Dziekuje za wszystkie podpowiedzi.
    PP

  • 2. Data: 2005-03-12 18:16:34
    Temat: Re: umowa uzyczenia lokalu a podatki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PEPE wrote:
> [...]
    > Czy to sie da jakos pogodzic?
    > Czy umowa uzyczenia czy cos takiego spelnia te warunki? Jesli nie to co

    chyba już dostałeś odpowiedź?

  • 3. Data: 2005-03-12 18:19:30
    Od: "PEPE" <b...@p...pl>

    Tak, przepraszam, pomylilem sie przy wysylaniu tego na pl.soc.prawo.podatki
    Za tamte wskazowki bardzo dziekuje
    :-)