  • 1. Data: 2002-09-09 20:05:11
    Temat: umowa kredytowa - bulletproof
    Od: "Hyron" <h...@m...iopan.gda.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie, jako typowy lajkonik, Czy mozna w umowie o kredyt, gdzie
    kredytodawca zada wplacenia sobie na konto 4% sumy, jako wklad wlasny,
    umiescic jakis sprytny punkt, zeby te pieniadze nie znikly? Bo przyznam, ze
    strasznie mnie dziwi takie wymaganie, bo niby po co? I wietrze tu podstep...
    Sorry za zawracanie glowy.
    Pozdrawiam
    Hyron

  • 2. Data: 2002-09-10 07:10:32
    Temat: Re: umowa kredytowa - bulletproof
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    ze
    > strasznie mnie dziwi takie wymaganie, bo niby po co? I wietrze tu

    Juz mase ludzi pytalo o ta firme na pl.biznes.banki i wszyscy ODRADZAJA
    pakowac sie w to.
    Owszem, mozesz umieszczac sprytne punkty. Ale zawsze kiedy zawierasz umowe z
    podejzana firma zastanow sie czy koszty procesu beda mniejsze niz odzyskana
    suma.

    Michal.

  • 3. Data: 2002-09-10 11:34:29
    Od: "Hyron" <h...@m...iopan.gda.pl>

    Dzieki za odpowiedz.Poczytam sobie jeszcze pl.biznes - trudno, przepadl
    kredyt, dobrze, ze nie z moja kasa...
    Pozdrawiam
    Hyron