  • 1. Data: 2002-09-09 22:22:09
    Temat: umorzenie udzialow z zysku sp. z o.o.
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos moze mi wytlumaczyc, na czym polega umorzenie udzialow z czystego
    zysku w spolce z o.o.?
    Dzieki
    dudu

  • 2. Data: 2002-09-10 19:23:54
    Temat: Re: umorzenie udzialow z zysku sp. z o.o.
    Od: "Pawel Sikora" <t...@p...fm>

    Polega na tym, że umarzamy udziały bez potrzeby obiżania kapitału
    zakładowego. Nie trzeba więc uchwały zgromadzenia wspólników o zmianie
    umowy spółki i całego korowodu z postępowaniem konwokacyjnym (tj.
    zawiadomieniem wierzycieli o obiżeniu kapitału zakładowego celem
    zaspokojenia czy zabezpieczenia ich wierzytelności.)
    A po prostu co najmniej wartość księgową udziałów wspólnika wypłacamy z
    nadwyżek (czystego zysku)

    I to chyba tyle, jasno i przejrzyscie :)

    Paweł Sikora

    Użytkownik dudu <d...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:alj6sk$63v$...@f...acn.pl...

  • 3. Data: 2002-09-11 17:41:31
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > nadwyżek (czystego zysku)
    >
    > I to chyba tyle, jasno i przejrzyscie :)

    Dzieki, juz wiem o co chodzi:)