  • 1. Data: 2002-08-27 06:03:40
    Temat: tpsa cd
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Nie zgadzam sie z wysokoscia rachunku tpsa zglaszalem zmiane abonamentu
    ktora nie zostala dokonana po wizycie w tpsa pani oznajmila ze w archiwum
    nie ma wzmianki o tym fakcie i ze musze placic tak jak jest.Z iloscia
    impulsow sie zgadzam.
    (roznica opiewa na ok. 300PLN)
    Pamietam ze pani nie dala mi nic do podpisania tylko spytala sie czy chce
    zmienic abonament.
    Przeciez nie musze wiedziec jaki formulasz mam wypisac teraz sie
    dowiedzialem ze jest jakis druczek na to ktory powinienem byl wypelnic.
    Pytanie czy moge cos z tym zrobic?
    Czy powinienem oplacic rachunek a pozniej zlozyc reklamacje?
    Czy oplacic rachunek tak jak uwazam ze powinno byc a o reszte sie klucic?
    k...@w...pl