  • 1. Data: 2003-09-02 09:41:37
    Temat: testy na aplikacje adwokacką
    Od: "Andy" <a...@i...hcz.com.pl>

    Czy są gdzieś do sciągnięcia pytania z testów na aplikacje adwokacką (z
    poprzenich lat)

    Andy

  • 2. Data: 2003-09-02 13:09:57
    Temat: Odp: testy na aplikacje adwokacką
    Od: "brett" <b...@i...pl>

    chyba żartujesz, to ściśle tajne materiały rozprowadzane tylko gronie osób
    zaufanych

  • 3. Data: 2003-09-03 05:44:29
    Temat: Re: testy na aplikacje adwokacką
    Od: "Andy" <a...@i...hcz.com.pl>

    Może źle się wyraziłem chodzi mi o przykłady pytań tak jak na stronie
    prawo.hoga..pl sa przykłady tylko że na aplikację radcowską i prokuratorską.
    Nie chodzi mi o pytania jakie będą w tym roku.

    Andy