  • 1. Data: 2006-03-15 19:41:01
    Temat: testament a uwłaszczenie
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)Mam pytanie czy uwłaszczenie anuluje napisany wcześniej
    testament?Uwłaszczenie miało miejsce w latach 70-tych a testament został
    napisany wcześniej,oczywiście skrzętnie chomikowany i "otwarty" teraz,czy ma
    on jeszcze jakieś znaczenie?Czy ktoś kto go złożył po jego odrzuceniu będzie
    dziedziczył z ustawy ( sa jeszcze inne grunty w masie spadkowej)czy wielkśc
    zapisanego w testamencie przenosi sie na to co zostało?Przepraszam,za
    lamerskie pytania,ale KC to dla mnie jak czarna magia.
    pozdarwiam ania

  • 2. Data: 2006-03-20 21:23:39
    Temat: Re: testament a uwłaszczenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ania napisał(a):
> [...]
    > zapisanego w testamencie przenosi sie na to co zostało?Przepraszam,za
    > lamerskie pytania,ale KC to dla mnie jak czarna magia.

    Testamenty a uwłaszczenie to zupełnie inne bajki. Uwłaszczenie decyduje
    ewentualnie co będzie wchodziło w skład masy spadkowej, a testament kto
    dziedziczy masę spadkową.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-21 08:32:04
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Testamenty a uwłaszczenie to zupełnie inne bajki. Uwłaszczenie decyduje
    > ewentualnie co będzie wchodziło w skład masy spadkowej, a testament kto
    > dziedziczy masę spadkową.

    Bardzo dziękuję za odpowiedz:)już mi się troszke rozjaśniło:)
    pozdrawiam ania