  • 1. Data: 2008-11-07 16:28:28
    Temat: taryfikator mandatow i pomylka
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Czy nowy taryfikator mandatow juz obowiazuje?
    Czy ten to jest aktualnie obowiazujacy?
    http://www.automoc.pl/taryfikator/

    Jak nalezy prawidlowo polaczyc taryfikator mandatow i punktow, bo
    wykroczenia w jednym i drugim sa ujete niejednoznacznie?
    Przykladowo, dla poszukiwanej przeze mnie taryfikacji wykroczenia -
    "niezastosowanie sie do sygnalu swietlnego" (tj. wjazd na czerwonym) w
    taryfikatorze punktow jest wartosc 6 punktow, ale jak znalezc
    odpowiednik w taryfikatorze mandatow?

    Przyjmijmy zatem, ze kierowca przyjal mandat. Bylo to noca, a rano
    stwierdza, ze zaszla pomylka - albo nie tak punkty, albo nie tak
    wysokosc mandatu. W jakim trybie to skorygowac, by wymierzona kara
    byla zgodnie z taryfikatorem? Na wplate mandatu kredytowego jest tylko
    7 dni...

    VoyteG

  • 2. Data: 2008-11-07 17:00:43
    Temat: Re: taryfikator mandatow i pomylka
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    VoyteG w
    b.googlegroups.com>:

    > Czy nowy taryfikator mandatow juz obowiazuje?
    > Czy ten to jest aktualnie obowiazujacy?
    > http://www.automoc.pl/taryfikator/

    Póki co nie -- proste sprawdzenie
    wejście na przejście dla pieszych, jeżeli sygnalizator S-5 nadaje
    sygnał czerwony § 98 ust. 2 pkt 2 [1] 250

    A ma byc podobno 100

    > Jak nalezy prawidlowo polaczyc taryfikator mandatow i punktow, bo
    > wykroczenia w jednym i drugim sa ujete niejednoznacznie?

    Kwalifikacja prawna czynu -- w rozporządzeniach są artykuły z k.w. i
    dodatkowo naruszone przepisy z zakresu pord.

> [...]
    > wysokosc mandatu. W jakim trybie to skorygowac, by wymierzona kara
    > byla zgodnie z taryfikatorem? Na wplate mandatu kredytowego jest tylko

    Patrzeć co sie podpisuje, a jeżeli ma sie wątpliwości to nie
    podpisywać

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --
    Tomasz Nycz