  • 1. Data: 2007-02-06 23:50:05
    Temat: stowarzyszenie
    Od: "mientowy" <m...@w...pl>

    Po walnym zebraniu chce wyslac dokumenty do sadu. Dzis jednak znajomy
    troszke mi zamieszal twierdzac ze od jakiegos czasu (wspominam dwa tygodnie
    ale pewnosci nie mial) Stowarzyszenie ktore nie prowadzi dzialalnosci
    gospodarczej wszelkie formalnosci powinno zglaszac nie w sadzie a w moim
    przypadku w urzedzie miasta.

    Czy cos sie daktycznie zmienilo?
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2007-02-07 17:16:20
    Temat: Re: stowarzyszenie
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mientowy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialalnosci gospodarczej wszelkie formalnosci powinno zglaszac nie w
    > sadzie a w moim przypadku w urzedzie miasta.

    Koledze pomyliły się dwie formy stowarzyszeń.
    Stowarzyszenie bez względu, czy prowadzi, czy nie prowadzi działalności
    gospodarczej rejestruje się w Sądzie. Stowarzyszenia zwykłe rejestruje się
    (zgłasza) w urzędzie. Nie mogą one prowadzić działalności gospodarczej.

    grzech

  • 3. Data: 2007-02-07 19:50:52
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    grzech wrote:

    > działalności gospodarczej rejestruje się w Sądzie. Stowarzyszenia
    > zwykłe rejestruje się (zgłasza) w urzędzie. Nie mogą one prowadzić
    > działalności gospodarczej.

    Nie piszcie że w urzędzie bo znowu ferment zrobicie - Rejestracja
    stowarzyszeń zwykłych jak i stowarzyszeń kultury fizycznej odbywa się w
    starostwie powiatowym!
    A że zdarzają sie miasta na prawach powiatu - to tam faktycznie idzie
    się ze sprawą do UM.

    ZauraK