  • 1. Data: 2006-04-19 06:13:56
    Temat: sprzedaż własnych programów komputerowych vs PIT
    Od: "H5N1" <u...@n...pl>

    witam,
    chciałbym się rozliczyć z fiskusem bo czas nagli....
    z dwoma różnymi podmiotami w ciągu roku podatkowego podpisałem umowę o
    dzieło na wykonanie programów komputerowych.
    koszty uzyskania przychodu określono na 50%.
    szkopuł w tym, że księgowe inaczej interpretują tą usługę.
    w jednym PIT mam to wpisane w przychodach z działalności wykonanej
    osobiście, w tym umowy o dzieło
    a w drugim w Prawach autorskich!
    jak to ma być ostatecznie? czy wymagana jest korekta?

    ps. czy w ramach umowy o dzieło, może być pobrana zaliczka na ubezpieczenie
    zdrowotne? bo takiego PIT-a też dostałem...