  • 1. Data: 2007-10-29 17:17:57
    Temat: sprzedaz wiazana ?
    Od: b...@A...ap.krakow.pl

    Mam kredyt w banku WBK , ktory zmusza mnie do prowadzenia u nich rachunku ror
    Oczywiscie trzy lata temu podpisalem umowe, ale nie wiedzialem ze praktyki ze
    sprzedaza
    wiazana sa zakazane. Czy da sie to podciagnac pod jakies przepisy ?
    Panienka w okienku oczywiscie poinformowala mnie, ze nie da rady,
    i niestety, jesli nie bede chcial placic za rachunek to nie da sie,
    bo tylko przez wplate na wlasny ROR mozna splacac ten kredyt ...

    Goscie zdzieraja niepomiernie ...
    I tak mam konto w mBanku wiec nie usmiecha mi sie placic co miesiac
    za bezwartosciowa usluge...

    Pozdrawiam,