eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca wprowadził mnie w błąd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 1. Data: 2005-11-22 19:13:05
    Temat: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    witam

    Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi ja
    doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej, ale
    gdy zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych tanich
    tuszy tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge zarzadac
    zwortu pieniedzy po oddaniu drukarki nawet jak ją podłaczyłem do kompa i
    wstępnie przetestowałem?

    Z góry dzięku za pomoc.


  • 2. Data: 2005-11-22 19:43:27
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>


    Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dlvqk9$s86$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    >
    > Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi ja
    > doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej, ale gdy
    > zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych tanich tuszy
    > tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge zarzadac

    Tak, mozesz. Zażądać słownika ortograficznego.
    Dawno mnie nie rozbawil tak bardzo jakis post. A gwiazdki z niba nie chcesz?

    --
    SQLwysyn
    "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all
    of you" - Larry Flynt


  • 3. Data: 2005-11-22 19:45:54
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 22 Nov 2005 20:13:05 +0100, Ktos napisał/napisała:
    > Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi ja
    > doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej, ale
    > gdy zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych tanich
    > tuszy tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge zarzadac
    > zwortu pieniedzy po oddaniu drukarki nawet jak ją podłaczyłem do kompa i
    > wstępnie przetestowałem?

    cos slabo szukales, poza tym nalezalo to zrobic PRZED zakupem :)



    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *
    PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing
    GG: 70701


  • 4. Data: 2005-11-22 19:57:26
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    >
    > Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:dlvqk9$s86$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >> witam
    >>
    >> Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi
    >> ja doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej,
    >> ale gdy zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych
    >> tanich tuszy tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge
    >> zarzadac
    >
    >
    > Tak, mozesz. Zażądać słownika ortograficznego.
    > Dawno mnie nie rozbawil tak bardzo jakis post. A gwiazdki z niba nie
    > chcesz?
    >

    Szukałem znawcy prawa, a nie ortografii. ;)
    Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)
    Gwiazdki z nieba nie chce tylko sie stypać o prawa konsumenta. ;)


  • 5. Data: 2005-11-22 20:03:43
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    Papik napisał(a):
    > Dnia Tue, 22 Nov 2005 20:13:05 +0100, Ktos napisał/napisała:
    >
    >>Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi ja
    >>doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej, ale
    >>gdy zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych tanich
    >>tuszy tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge zarzadac
    >>zwortu pieniedzy po oddaniu drukarki nawet jak ją podłaczyłem do kompa i
    >>wstępnie przetestowałem?
    >
    >
    > cos slabo szukales, poza tym nalezalo to zrobic PRZED zakupem :)
    >
    >
    >
    Wybrałem sie do sklepu w celu zakupienia konkretnej drukarki, ale że
    sprzedawca poinformaował mnie że juz ich nie maja, a producent juz ich
    nie produkuje, to zapytałem o inny model. Sprzedawca powiedział że
    napewno mają do niej tanie tusze. Czyli na 99% mnie oszukał ponieważ
    takowych nie ma w w ofercie sklepów internetowych czy też na allegro.
    A jak sprzedawca oszukał klienta, klient moze zażądać rekojmy, tak ktoś
    mi powiedział, ale chce się upewnić.


  • 6. Data: 2005-11-22 20:07:30
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wybrałem sie do sklepu w celu zakupienia konkretnej drukarki, ale że
    > sprzedawca poinformaował mnie że juz ich nie maja, a producent juz ich nie
    > produkuje, to zapytałem o inny model. Sprzedawca powiedział że napewno
    > mają do niej tanie tusze.

    moze mieli .. WTEDY



  • 7. Data: 2005-11-22 20:14:06
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    >>Wybrałem sie do sklepu w celu zakupienia konkretnej drukarki, ale że
    >>sprzedawca poinformaował mnie że juz ich nie maja, a producent juz ich nie
    >>produkuje, to zapytałem o inny model. Sprzedawca powiedział że napewno
    >>mają do niej tanie tusze.
    >
    >
    > moze mieli .. WTEDY
    >
    >
    Na 99,99% nie mieli. Bo kupiłem dziś, a nie istnieja jeszcze tańsze
    nieoryginalne tusze. Więc mnie oszukał, czy moge przez to zażądać rekojmy?


  • 8. Data: 2005-11-22 20:19:52
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "majcher" <majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net>

    > Na 99,99% nie mieli. Bo kupiłem dziś, a nie istnieja jeszcze tańsze
    > nieoryginalne tusze. Więc mnie oszukał, czy moge przez to zażądać rekojmy?
    Zdrać tajemnicę co to za drukarka co nie można do niej zamienników dostać??



  • 9. Data: 2005-11-22 20:22:22
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    majcher napisał(a):
    >>Na 99,99% nie mieli. Bo kupiłem dziś, a nie istnieja jeszcze tańsze
    >>nieoryginalne tusze. Więc mnie oszukał, czy moge przez to zażądać rekojmy?
    >
    > Zdrać tajemnicę co to za drukarka co nie można do niej zamienników dostać??
    >
    >
    Canon ip1600. Szukałem, szukałem i dowiedziałem sie tylko że takowe
    zamienniki nie istnieją i że zamienniki bedą dostępne w najlepszym
    wypadku za kilka miesięcy.


  • 10. Data: 2005-11-22 20:42:52
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>


    Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dlvunf$g9k$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Canon ip1600. Szukałem, szukałem i dowiedziałem sie tylko że takowe
    > zamienniki nie istnieją i że zamienniki bedą dostępne w najlepszym
    > wypadku za kilka miesięcy.

    Masz racje nie istnieja i nie istnialy :

    Sprzedawca mogl tego nie wiedziec , jest pelno sprzedawcow ktora nie wie co
    sprzedaje .
    Nie ma zadnej podstawy prawnej do dokonania zwrotu tej drukarki ( zakup w
    siedzibie ) Jeszcze do tego drukarka zostala rozpakowana ( to jeszcze
    rozumiem ) ale drukarka zostala uzyta ( tego nie rozumiem ) i zaraz pozniej
    dowiedziales sie ze nie ma zamiennikow . Sam jestes sobie winien .

    To ze drukarka nie posiada zamiennikow nie jest wada ukryta , ciekawe co
    zrobilaby twoja madra glowa w przypadku kiedy po uzywaniu zamiennikow szlag
    trafilby glowice .... serwis odmowilby naprawy ( uzywanie zamiennikow jest
    eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem - utrata gwarancji ) Zapytalbys
    wtedy na tej grupie w jaki sposob mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z
    umowa ??

    Jeszcze raz napisze , jeleni nie brakuje ale ty jestes przykladem takiego
    ktory sam sie wyhodowal . Wybacz za forme ale takie sa fakty .


    Jacek




strony : [ 1 ] . 2 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1