  • 1. Data: 2006-02-03 19:22:49
    Temat: sprawa najmu - eksmisja
    Od: "Arek K." <a...@w...pl>

    Witam, proszę o pomoc w takiej sprawie:
    stan faktyczny:
    Wynajmuję lokal mieszkalny + użytkowy i najemca nie płaci czynszu ma
    zaległości na jakieś 10 tyś zł, i jest zameldowany na stałe (niestety)
    odbyła się sprawa w Sądzie i ten człowiek dostał eksmisje. Jest jeden
    problem on zwinął się i podobno wyjechał do Anglii ( brak sygnału życia od
    1,5 roku). W tym lokalu pękła rura, i musieliśmy dostać się do środka, drzwi
    zostały wyważone.

    Tu pojawia się problem, chciałbym opróżnić ten lokal i jak teraz mam to
    zrobić.
    Na pewno trzeba sporządzić protokół, ale jaki i przy ilu świadkach (może
    przy policji, straży miejskiej?), dalej czy trzeba zrobić zdjęcia?

    Tu nasuwa się najwazniejsze pytanie co zrobić z tymi rzeczami, ponieważ brak
    informacji o rodzinie.

    Dziękuję z góry
    AK

  • 2. Data: 2006-02-03 20:31:35
    Temat: Re: sprawa najmu - eksmisja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek K. wrote:

    > Wynajmuję lokal mieszkalny + użytkowy i najemca nie płaci czynszu ma
    > zaległości na jakieś 10 tyś zł, i jest zameldowany na stałe (niestety)

    Dlaczego niestety? Co za różnica, czy ma meldunek, czy nie?

> [...]
    > zostały wyważone.

    > Tu pojawia się problem, chciałbym opróżnić ten lokal i jak teraz mam to

    Skoro drzwi są otwarte, jesteś właścicielem, wyrok jest, a lokatora z
    nakazem eksmisji nie ma - to w czy problem?

    > Na pewno trzeba sporządzić protokół, ale jaki i przy ilu świadkach (może
    > przy policji, straży miejskiej?), dalej czy trzeba zrobić zdjęcia?

    Robić nie trzeba, ale na pewno warto :)

    > Tu nasuwa się najwazniejsze pytanie co zrobić z tymi rzeczami, ponieważ brak
    > informacji o rodzinie.

    Zajmij je na poczet długu.