  • 1. Data: 2013-06-07 06:28:16
    Temat: śmiecio-śmiesznie
    Od: zgred <z...@e...com>

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/us
    tawa;smieciowa;miala;byc;rewolucja;a;jest;kompromita
    cja,159,0,1320863.html

    Z tego jedno zdanie:

    Za niezorganizowanie przetargu na odbiór odpadów od właścicieli
    nieruchomości grozi (gminie) kara do 50 tysięcy.

    ROZPACZ!
    Taka gmina Centrum, na przykład. Liczba mieszkańców: 1mln. Różnica
    między starym, a nowym systemem śmieciowym: 10zł/os/mies. Czyli do
    wyrwania jest 10mln/mies, a tutaj kara 50 tys. od której można się
    latami odwoływać. No - nic, tylko się pochlastać!

    Prohibicja w USA, to był mały pikuś w porównaniu z tą okazją do
    złodziejstwa w majestacie "prawa".
    W prohibicji, w końcu między tymi gangami była jakaś konkurencja...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-06-07 06:52:48
    Temat: Re: śmiecio-śmiesznie
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 06:28, zgred pisze:

> [...]
    > wyrwania jest 10mln/mies, a tutaj kara 50 tys. od której można się
    > latami odwoływać. No - nic, tylko się pochlastać!

    Dodam jeszcze:
    Kasa z przekrętu trafi do kieszeni gangu (rajców i odstawców śmieci), a
    te 50k kary zostanie wyjęte z kasy gminy, czyli mieszkańców, czyli ofiar
    przestępstwa.

    No cudny majstersztyk prawny!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 3. Data: 2013-06-07 07:32:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-07 06:28, zgred pisze:
    > Prohibicja w USA, to był mały pikuś w porównaniu z tą okazją do
    > złodziejstwa w majestacie "prawa".
    > W prohibicji, w końcu między tymi gangami była jakaś konkurencja...

    Ja bym się pytał jak ma się do tej ustawy deregulacja? :-)
    Panie premierze. Popierał Pan przecież.
    Czekam na błyskotliwą argumentację. ;-)

  • 4. Data: 2013-06-07 07:36:36
    Od: z <...@...pl>

    Właśnie Pitera się pięknie wije i tłumaczy dlaczego w celu ochrony
    słabszych w dobie kryzysu najlepiej puszczać "lewe" oko do komuszków ;-)
    Żałosne :-)

  • 5. Data: 2013-06-07 07:54:58
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 07:36, z pisze:
    > Właśnie Pitera się pięknie wije i tłumaczy dlaczego w celu ochrony
    > słabszych w dobie kryzysu najlepiej puszczać "lewe" oko do komuszków ;-)
    > Żałosne :-)

    Julia "PORAŻKA" Pitera? Ta, co miała "walczyć z korupcją"?
    :)

    (Trzeba dbać żeby nie zniknęło to, z czym mamy walczyć, bo moglibyśmy
    okazać się zbędni...)

    Napisałbyś gdzie się wije. Może będzie do ściągnięcia?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 6. Data: 2013-06-07 08:46:13
    Od: "chwilozof" <c...@i...pl>

    "zgred" <z...@e...com> wrote in message

    > Dodam jeszcze:
    > Kasa z przekrętu trafi do kieszeni gangu (rajców i odstawców śmieci), a te 50k kary
> [...]

    Tak czy owak dzisiejsze prawo to tylko oprawka dla zbierania haraczu przez mafie
    która zniewoliła nasz świat. Filozofowie naszej ery zaczynają głosić że najlepszą
    walutą jest czas i wiek człowieka - więc wartość społeczną wyznaczałoby się
    nie wartością finansową ale wartością wiekową grup społecznych bo wiek niesie wiedzę
    a wiedza to dzisiaj inaczej kasa. Dziwne że system monetarny jeszcze funkcjonuje
    bo jest już skończony i się go nie uratuje

    cwf

  • 7. Data: 2013-06-07 09:03:08

    W dniu 2013-06-07 07:54, zgred pisze:
    > Napisałbyś gdzie się wije. Może będzie do ściągnięcia?

    Niestety tylko na tvn24 u Rymanowskiego.
    Może gdyby się wiła na jakimś kanale xxx to by było mniej żenujące ;-)
    Chociaż... Może lepiej nie :-)