  • 1. Data: 2003-07-28 05:28:31
    Temat: skradzione dokumenty...?
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    witam!
    gdzie powinienem zgłosić fakt kradzieży prawa jazdy i dowodu
    rejestracyjnego - czy w jakimkolwiek posterunku, czy we właściwym do terenu
    gdzie kradzież miała miejsce, czy raczej tam, gdzie najbliżej do "organu"
    wystawiającego dokumenty?
    jakie formalności trzeba z policją załatwić żeby dostać kwitek
    potwierdzający kradzież i jakiś kwitek zastępczy?
    pozdro
    PP

  • 2. Data: 2003-07-28 13:53:45
    Temat: Odp: skradzione dokumenty...?
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakie formalności trzeba z policją załatwić żeby dostać kwitek
    > potwierdzający kradzież i jakiś kwitek zastępczy?

    Mnie w analogicznej sytuacji poinformowano na komnedzie na którą się
    zgłosiłam, że zgłosznienie powinno być w komisariacie właściwym dla miejsca
    zdarzenia.
    -Renata.

  • 3. Data: 2003-07-28 15:11:40
    Temat: Re: skradzione dokumenty...?
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Użytkownik "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie w analogicznej sytuacji poinformowano na komnedzie na którą się
    > zgłosiłam, że zgłosznienie powinno być w komisariacie właściwym dla
> [...]
    dzięki! już mam to za sobą i faktycznie - załatwiłem to w komisariacie
    dzielnicy gdzie zdarzenie miało miejsce...
    PP

  • 4. Data: 2003-07-28 20:46:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Mnie w analogicznej sytuacji poinformowano na komnedzie na którą się
    | zgłosiłam, że zgłosznienie powinno być w komisariacie właściwym dla
    miejsca
    | zdarzenia.

    Przykro mi, ale to nie była informacja ale dezinformacja. Zgłoszenie
    przestępstwa można złożyć w dowolnej jednostce Policji w kraju. Złożenie jej
    w miejscu zdarzenia przyspiesza jedynie czynności, ale dla pokrzywdzonego ma
    sens jednie, gdy coś to może zmienić. Czyli na przykład, gdy jest
    podejrzenie, gdzie są dokumenty i można dokonać przeszukania. jeśli to ma
    być pro forma, to zgłosić można gdziekolwiek.