  • 1. Data: 2008-07-01 20:24:39
    Temat: sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile
    Od: danz <d...@p...gazeta.pl>

    sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na
    maile, co robić?
    na forach internetowych jest informacja że często ten sklep tak robi (a
    właściwie zawsze).
    Czy mogę wytoczyć sprawę czy można to pod wyłudzenie podciągnąć?
    Proszę o radę, najgorsze że rodzina dała mi pieniądze bym też dla nich
    coś kupił i te pieniądze też są zablokowane na koncie tego sklepu.

  • 2. Data: 2008-07-01 20:40:44
    Od: <s...@a...pl>

    > sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile,
    > co robić?

    A poco ma odpowiadać? Po co było przelewać kasę, najpierw trzeba było coś kupić!

    > na forach internetowych jest informacja że często ten sklep tak robi (a
    > właściwie zawsze).

    Często tak robią również SuperSprzedawcy na allegro.

    > Czy mogę wytoczyć sprawę czy można to pod wyłudzenie podciągnąć?

    Że jak? A co oni wyłudzili?

    > Proszę o radę, najgorsze że rodzina dała mi pieniądze bym też dla nich coś
    > kupił i te pieniądze też są zablokowane na koncie tego sklepu.

    Kup, zapłać, czekaj na towar
    lub
    kup, czekaj na towar, zapłać.

  • 3. Data: 2008-07-01 20:41:51
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Czy mogę wytoczyć sprawę czy można to pod wyłudzenie podciągnąć?

    Oczywiście.

    :)
    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2008-07-01 22:02:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "danz" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na
    > maile, co robić?
    > na forach internetowych jest informacja że często ten sklep tak robi (a
    > właściwie zawsze).

    A jest tam informacja czesto a wlasciwie nigdy nie wysyla oplaconego towaru?
    :))jak nie to po prostu poczekaj.

    HaNkA

  • 5. Data: 2008-07-01 23:59:12
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "danz" <d...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Proszę o radę, najgorsze że rodzina dała mi pieniądze bym też dla nich coś
    > kupił i te pieniądze też są zablokowane na koncie tego sklepu.

    No jest chyba tam jakas informacja kiedy towar wysylaja itd.

    Poczekaj sporkoje tydzien, dwa, trzy nie bedzie towaru to wtedy dzwon na
    policje.

    Kiedy przelales pieniadze ile juz czekasz,

    To normalne jak facet dostaje dziennie po 300 maili i 500 spamow jakby mial
    to wszystko czytac i odpisywac to juz mu czasu by zabraklo aby popakowac i
    na poczte zaniesc.

    Do mnie tez bezprzerwy pisza (czasami dupe zawracaja takimi duperelami ze az
    glowa boli kazdemu sie zdaje jak zaplacil 20 zl to bede z nim siedzial
    tydzien i emailowal) nieraz zejdzie pol dnia aby tylko na czesc pytan
    odpowiedziec, musze czasami to olac jak chce cos zrobic, tzn przygotowac
    towar za ktory zaplacili i inne rzeczy w firmie.

  • 6. Data: 2008-07-02 05:54:30
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "danz" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile,
    > co robić?
    Po pierwsze, napisz co to za sklep. Może ktoś mial z nim do czynienia i Ci
    powie, ile się w nim czeka i jak takie sprawy załatwia.
    Po drugie - większość sklepów, z wyjątkiem tych najlepszych, na maile nie
    odpisuje, bo zwyczajnie nie ma na to czasu. Czasami jest to po prostu kwestia
    złej organizacji, ale tak jest. Jeśli mają podany numer telefonu, to dzwoń,
    nękaj.
    Miałem już przypadki takie, że zlecenie było gdzieś "odłożone", a wystarczał
    jeden telefon, by sprawa się popchnęła

  • 7. Data: 2008-07-02 06:40:58
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > Proszę o radę, najgorsze że rodzina dała mi pieniądze bym też dla nich coś
    > kupił i te pieniądze też są zablokowane na koncie tego sklepu.

    niechaj zbgadne ulubiony.pl jezlei tak to co robia to jest klasyczne karalne
    oszustwo i proponuje zglosic na policje.

    P.

  • 8. Data: 2008-07-29 18:34:54
    Od: Michal Nazarewicz <m...@t...pl>

    "Tom" <t...@t...plz> writes:

    > "danz" <d...@p...gazeta.pl> wrote in message

    Mam identyczną sytuację, jak opisana, więc się podepnę.

    > No jest chyba tam jakas informacja kiedy towar wysylaja itd.
    >
    > Poczekaj sporkoje tydzien, dwa, trzy nie bedzie towaru to wtedy dzwon na
    > policje.
    >
    > Kiedy przelales pieniadze ile juz czekasz,

    W moim przypadku przelew został zaksięgowany coś koło 10 lipca (3
    tygodnie temu).

> [...]
    > czesc pytan odpowiedziec, musze czasami to olac jak chce cos zrobic,
    > tzn przygotowac towar za ktory zaplacili i inne rzeczy w firmie.

    W moim przypadku jest to kwota ponad 35 razy większa niż 20 zł. ;)

    Żeby nie było wątpliwości o kogo chodzi, kolega Troll zgadł poprawnie:
    ulubiony.pl.

    Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to próbowałem -- nikt nie odbierał.
    Wysyłane wiadomości nie są nawet czytane.

    Dzisiaj wybrałem się do siedziby firmy i przywitały mnie zaplombowane
    drzwi z wywieszoną kartką, iż od 25 do 29 trwa inwentaryzacja oraz
    ochroniarz, z którego wypowiedzi wynika, że nikt do biura nie zagląda.

    Planuję jeszcze pójść do tego biura jutro (teoretycznie inwentaryzacja
    jutro się kończy, więc żeby nie było, że nie wykazałem dobrej chęci to
    sprawdzę co się tam będzie działo jutro), ale nie jestem przekonany, czy
    coś z tego wyniknie.

    No i właśnie, co z tym fantem zrobić? Od razu darować sobie próby
    ugodowego rozwiązania problemu i iść na policję? Czy może ktoś ma jakieś
    inne rady?

    PS. I proszę o powstrzymanie komentarzy, o tym jaki to ja byłem
    naiwny -- doskonale sobie z tego zdaję sprawę. ;)

    --
    Best regards, _ _
    .o. | Liege of Serenly Enlightened Majesty of o' \,=./ `o

  • 9. Data: 2008-07-31 22:04:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.07.2008 Michal Nazarewicz <m...@t...pl> napisał/a:
    > Żeby nie było wątpliwości o kogo chodzi, kolega Troll zgadł poprawnie:
    > ulubiony.pl.

    28,Sklep_Ulubiony_pl_zlozyl_wniosek_o_upadlosc__Co_z
    .html

    --
    Marcin