  • 1. Data: 2007-05-30 12:29:41
    Temat: serwis pogwarancyjny producenta - gdzie szukac przepisow ?!
    Od: "news" <color1@{wytnijto}interia.pl>

    Witam, mam pytanie w nastepujacej kwestii: czy producent pewnej marki
    urzadzen, decydujac sie na ich sprzedaz za posrednictwem sieci dystrybutorow
    w kraju, ma obowiazek zapewnic serwis pogwarancyjny ?
    W obecnej sytuacji serwis gwarancyjny (1 rok) zapewnia dystrybutor natomiast
    jak sie okazuje nie ma mozliwosci wykonania naprawy pogwarancyjnej (tzn.
    producent odmawia jego wykonania a dystrybutor odsyla do producenta) - czy
    reguluja to jakies przepisy, czy klient po prostu moze sobie taki produkt
    jedynie wyrzucic do kosza ?

    Nadmieniam, ze chodzi o znana marke sprzetu telekomunikacyjnego.
    Z gory za wszelkie informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2007-06-01 09:38:29
    Od: "news" <color1@{wytnijto}interia.pl>

    ponawiam pytanie ;)