  • 1. Data: 2010-04-04 17:28:05
    Temat: rozwód - zmiana z nie okrzekania o winie na orzekanie o winie.
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam.

    Zgodziłam się na rozwód bez orzekania o winie miejąc nadzieje ze sprawa
    zakończy się szybko i jak najmniej boleśnie.
    Na sali sądowej na I rozprawie mąż zaczął wywlekać wszystkie brudy, nie
    do końca zgodne z prawdą. Ponieważ sprawa przebiegała w ekspresowym
    tempie i byłam w szoku - bo miało się obejść bez tego...nie miałam szans
    na obrone, szans na powiedzenie o moim mężu prawdy już nie miałam.

    Czy w związku z tym, skoro były już wiele powiedziane, można
    przekwalifikować sprawę rozwodową na rozwód z orzekaniem o winie?

    Jak to będzie postrzegane przez sąd?

    pozdrawiam