  • 1. Data: 2005-08-22 20:05:48
    Temat: rozwiązanie umowy z operatorem - mogę??
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Witam.

    Mam taki problem.
    Postanowiłem zainwestować w "Super szybki dostęp do internetu" jaki oferuje
    Idea.
    Podpisałem umowę na "Licencję EDGE".

    Cóż wszystko - a właściwie prędkośc powala z nóg.
    Naprawdę cieszyłbym się gdyby chodziło to tak na net przez modem analogowy.
    Wszystko to wielka jedna tragedia.

    Ale przejdźmy do rzeczy.
    Od początku, czyli od jakiś 2 miesięcy nie działa mi strona Idea 24 online.
    Zgłaszałem już wielokrotni reklamację z tego powodu, ale tylko jeden raz
    konsultant zgłosił sie do mnie aby to sprawdzić.
    Pech chiał, że wtedy akurat byłem zajęty. Miał zadzownić za 30 minut, ale
    such po nim zaginął.

    W związku z tym mam pytanie czy na podstawie tego, że nie działa mi ICH
    STRONA (a bardzo lubię wiedzieć jaki mam rachunek itp)
    mogę rozwiązać z nimi umowę? Druga sprawa, że nie rozpatrzyli mojej
    reklamacji - tra to już 2 miesiące i mają mnie w d....e

  • 2. Data: 2005-08-22 20:16:46
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z operatorem - mogę??
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mirek napisał(a):

    > W związku z tym mam pytanie czy na podstawie tego, że nie działa mi ICH
    > STRONA (a bardzo lubię wiedzieć jaki mam rachunek itp)
    > mogę rozwiązać z nimi umowę?

    Niestety nie. Pozostaje jedynie regularny tryb reklamacji i np,
    domaganie sie odszkodowania w wysokości abonamentu

    Druga sprawa, że nie rozpatrzyli mojej
    > reklamacji - tra to już 2 miesiące i mają mnie w d....e

    Reklamacja sama sie rozpatruje pozytywnie po 30 dniach od daty jej
    złozenia. Pod warunkiem, że jesteś w stanie udowodnić tę datę.

    M.

  • 3. Data: 2005-08-22 20:26:09
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    > Niestety nie. Pozostaje jedynie regularny tryb reklamacji i np, domaganie
    > sie odszkodowania w wysokości abonamentu

    No tak ale usługa nie działa prawidołowo, czyl nie można wyświetlić
    podkreślam ich strony, nie mówiąc o innych - mojej z serwera który wykupiłem
    w innej firmie. Kilkakrotnie sprawdzałem w domu na neostradzie moja strona
    działała a na EDGE'u nie.

  • 4. Data: 2005-08-22 20:34:18
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    No spodziewam się że to nie będzie łatwe.
    Pytanie tylko: do czego najlepiej się przyczepić?? Bo nie mam zamiaru płacić
    kary, a usługa jest bardziej kiepska niż myślałem.

  • 5. Data: 2005-08-22 20:35:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-08-22 20:39:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    scream napisał(a):

    > Możesz rozwiązać umowę z tytułu niezgodności towaru z umową. Ale
    > przygotuj się potem na długą walkę z nimi, gdyż napewno nie przyjmą tego
    > do wiadomości.

    Chłopie! Od kiedy usługa jest towarem. Myśl co piszesz.

    M.

  • 7. Data: 2005-08-22 20:40:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mirek napisał(a):

> [...]
    > w innej firmie. Kilkakrotnie sprawdzałem w domu na neostradzie moja strona

    Z technicznego punktu widzenia chyba musisz mieć cos skopane, bo idealny
    EDGE chodzi całkiem nieźle. Z prawnego - reklamacje co miesiąc i żądanie
    zwrotu abonamentu.

    M.

  • 8. Data: 2005-08-22 21:25:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    scream napisał(a):

    > Myślę. Użyłem złego sformułowania po prostu :)

    Nie złego sformułowania. Użyłeś przepisu mającego się do tematu jak wół
    do karety

    Art. 1 ustawy

  • 9. Data: 2005-08-22 21:27:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mirek napisał(a):
    > No spodziewam się że to nie będzie łatwe.
    > Pytanie tylko: do czego najlepiej się przyczepić?? Bo nie mam zamiaru płacić
    > kary, a usługa jest bardziej kiepska niż myślałem.

    do tego, że nie działają Ci strony, a w szczególności nawet ich strona
    firmowa :)

  • 10. Data: 2005-08-22 21:27:37
    Od: scream <n...@p...pl>