  • 1. Data: 2006-04-26 08:43:38
    Temat: rozliczenie podatków z małżonką
    Od: "H5N1" <u...@n...pl>

    czy do rozliczenia podatków wspólnie z małżonką wymagane jest, aby przez
    cały rok podatkowy małżonkowie posiadali jeden, wspólny adres zameldowania?
    czy dla fiskusa jest to obojętnie i liczy się tylko to, że w całym roku są
    małżeństwem?

  • 2. Data: 2006-04-26 08:47:41
    Temat: Re: rozliczenie podatków z małżonką
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    zameldowania?
    > czy dla fiskusa jest to obojętnie i liczy się tylko to, że w całym roku są

    Adres zameldowania i zamieszkania nie ma żadnego znaczenia. Rozliczają się
    małżonkowie a nie "wspólnie zamieszkujący" :-).

  • 3. Data: 2006-04-26 11:59:47
    Od: "H5N1" <u...@n...pl>

    to wydaje się, że wszech miar logiczne, ale w tym kraju nic nie jest
    pewne...
    stąd moje dość głupie pytanko

  • 4. Data: 2006-04-26 12:59:44
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > to wydaje się, że wszech miar logiczne, ale w tym kraju nic nie jest
    > pewne...

    Z tym się zgodzę ;-). Ale to o co pytasz jest akurat napisane w
    objaśnieniach do dekladarcji :-)

  • 5. Data: 2006-04-26 13:54:55
    Od: "H5N1" <u...@n...pl>

    to choć raz coś dobrze opisali. tego nie wiedziałem...
    dziękuje za zainteresowanie i pomoc!

  • 6. Data: 2006-04-26 18:07:09
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Adres zameldowania i zamieszkania nie ma żadnego znaczenia. Rozliczają się
    > małżonkowie a nie "wspólnie zamieszkujący" :-).

    No a co z ulga za intnernet? "Rozmnożenie" uligi jest tylko w przypadku
    zamieszkiwania pod adresem gdzie jest śwaidczona usługa dostępu do
    internetu. Wiec w tym konkretnym przypadku wazne jest "gdzie sie mieszka".
    Przynajmniej formalnie.

  • 7. Data: 2006-04-27 09:34:39
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > No a co z ulga za intnernet? "Rozmnożenie" uligi jest tylko w przypadku
    > zamieszkiwania pod adresem gdzie jest śwaidczona usługa dostępu do
    > internetu. Wiec w tym konkretnym przypadku wazne jest "gdzie sie mieszka".

    Ale kolega nie pytał o ulgę za internet, tylko o wspólne rozliczenie.
    Oczywiście że wtedy net odlicza tylko ten, kto mieszka pod "adresem łącza".