  • 1. Data: 2006-11-06 21:34:36
    Temat: rozliczenie mieszkania lokatorskiego
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Czy nad Spóldzielnia Mieszkaniową jest jakiś organ nadrzedny - odwoławczy?
    Pytam, bo po oddaniu spóldzielni mieszkania lokatorskiego otrzymałam tzw.
    rozliczenie; w myśl statutu SM zwaloryzowała wkład mieszkaniowy i jest to
    jedyna kwota na "+". Potem lecą już tylko potrącenia z wysokością których się
    nie zgadzam, nie godzę sie również na niektóre pozycje tych potrąceń w
    całości. Jednym słowem rozliczenie jest jednostronne i jak wynika z jego
    treści ostateczne.
    Gdzie mam sie odwołać? - Rada Nadzorcza odpada, bo to przecież ten sam
    interes, zreszta nie jestem juz członkiem.
    Z góry dziękuje za każda pomoc.

    Weronika

  • 2. Data: 2006-11-06 21:39:33
    Temat: Re: rozliczenie mieszkania lokatorskiego
    Od: "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl>

    Zapomnialam napisać, że moje uwagi do rozliczenie zostały
    potraktowane "odmownie", tzn SM podtrzymuje swoją wersję i nie zmieni
    rachunku ani o grosz.

    Weronika

  • 3. Data: 2006-11-07 09:55:13
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eioa2l$pfk$1@inews.gazeta.pl...
    > Zapomnialam napisać, że moje uwagi do rozliczenie zostały
    > potraktowane "odmownie", tzn SM podtrzymuje swoją wersję i nie zmieni
    > rachunku ani o grosz.

    Wszystko zależy za co te rachunki, jeżeli za wymianę okien to nie mają prawa
    żądać od Ciebie za to pieniędzy, jeżeli wymiana uszkodzonych np.
    sanitariatów, mogą, wszystko reguluje ustawa o ochronie praw lokatorów i
    wszystko tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-ochronie-
    praw-lokatorow-mieszkaniowym-zasobie-gminy-i-o-zmian
    ie-Kodeksu-cywilnego-1_2_10.html#gora

    Pozdrawiam

    Magda

  • 4. Data: 2006-11-08 19:52:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Weronika Styka wrote:
> [...]
    > nie zgadzam, nie godzę sie również na niektóre pozycje tych potrąceń w
    > całości. Jednym słowem rozliczenie jest jednostronne i jak wynika z jego

    Sąd cywilny: pozew o zapłatę kwoty tych minusów, z którymi się nie zgadzasz.