  • 1. Data: 2006-03-16 19:18:11
    Temat: renta rodzinna
    Od: "daxad7" <d...@o...pl>

    Witam
    Mam rente rodzinna i mam pytania:
    czy jesli bede pracowal teraz i sie uczyl to czy ja strace jesli bede
    przynosil zaswiadczenia ze szkoly ze sie ucze.
    I czy jesli bede mial mieszkanie i bedzie ono zapisane na mnie to czy tez ja
    strace czy bede mial dalej.
    I do jakiego okresu zycia przysluguje mi ona?

  • 2. Data: 2006-03-17 17:46:38
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: "Daniel Gola" <m...@g...pl>

    daxad7 <d...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Mam rente rodzinna i mam pytania:
    > czy jesli bede pracowal teraz i sie uczyl to czy ja strace jesli bede
    > przynosil zaswiadczenia ze szkoly ze sie ucze.
    nie poki nie przekroczysz jakiejs tam sumy dochodu ale o to lepiej spytaj w ZUS

    > I czy jesli bede mial mieszkanie i bedzie ono zapisane na mnie to czy tez ja
    > strace czy bede mial dalej.
    tu nie mam pewnosci ale raczej nie stracisz

    > I do jakiego okresu zycia przysluguje mi ona?
    do 25 roku zycia, pod warunkiem ze sie uczysz, istnieje mozliwosc starania sie
    o przedluzenie ze wzgledu na nauke ale to trzeba pisac pisma do warszay do
    glownego ZUSu, jezeli skonczysz sie uczyc wczesniej to stracisz rente przed
    ukonczeniem 25 roku zycia.

    wiecej pytan lepiej zadaj pani w informacji w zusie, albo na stronie
    internetowej ZUS.