  • 1. Data: 2003-01-28 08:51:57
    Temat: remont włazience - walka z administracją?
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich grupowiczów!!!

    Mam problem i mam nadzieję, że mi pomożoecie. Mam problem z administrację,
    bo chcą mi kuć kafelki w łazience z racji tego, że wymienić chcą kratkę
    ściekową. Mieszkanie jaest MPGM-u, a mieszkamy na podstawie umowy najmu. W
    administracji usłyszałam, że żadna kasa z racji tego, ze zniszczą mi pół
    łazienki mi się nie należy. Co robić? Wkurza mnie to, bo łazienka jest
    robiona dwa lata temu i jak zaczynaliśmy remont to prosilismy się
    bezskutecznie, zeby wyminili instalacje. Pomóżcie. Czy maja prawo rozwalić
    mi pół łazienki bez zwrotu kosztów?

    Klaudia

  • 2. Data: 2003-01-28 10:10:20
    Temat: Re: remont włazience - walka z administracją?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-28 10:18:41
    Temat: Odp: remont włazience - walka z administracją?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:035501c2c6c5$49354500$a740200a@zm...

    > na pewno nie mają, ale jeszcze nie wiem dokładnie dlaczego.
    > Może 415 k.c.?

    jedno jest pewne ,że nie wolno zabudowywać takich miejsc musi być dostęp...
    wiele osób zabudowuje swoje łazienki w taki sposób,ze nie ma możliwości
    innej niż poprzez zniszczenie tego a odpowiedzialny za to jest wlasciel
    mieszkania...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-28 10:32:32
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : innej niż poprzez zniszczenie tego a odpowiedzialny za to jest wlasciel
    : mieszkania...

    na pewno odpowiedzialny jest wykonawca ;-)

  • 5. Data: 2003-01-28 10:35:44
    Od: "Waldek" <v...@p...fm>

    Użytkownik "Klio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robiona dwa lata temu i jak zaczynaliśmy remont to prosilismy się
    > bezskutecznie, zeby wyminili instalacje. Pomóżcie. Czy maja prawo rozwalić

    Jeśli wcześniej nie wystąpiłaś do administracji o zgodę na wykonanie remontu
    łazienki i położenie płytek to nie licz na zwrot kosztów.
    Pozdrawiam
    Waldek

  • 6. Data: 2003-01-28 10:35:53
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b15lg1$nn2$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > wiele osób zabudowuje swoje łazienki w taki sposób,ze nie ma możliwości
    > innej niż poprzez zniszczenie tego a odpowiedzialny za to jest wlasciel

    ok - kratka ściekowa jest dostępna, rura nie jest obudowana, ale podłoga
    jest cała w kafelkach. Czy jak mi skują kafelki to nic mi się nie należy?
    Czy nie ma znaczenia to, że dwa lata temu zgłaszaliśmy potrzebę wymiany
    instalacji i wyminili tylko rurę bez kratki? A teraz sąsiadka mieszkająca
    poniżej chce robić remont lazienki i zgłosiła się do administracji o wymianę
    instalacji i teraz mi chcą kuć podłogę. Jestem wściekła.

    Kludia

  • 7. Data: 2003-01-28 10:41:07
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    wymianę
    > instalacji i teraz mi chcą kuć podłogę. Jestem wściekła.

    dodaję, że wymiana kratek i rur nie jest robiona w całym bloku i z
    zarządzenia administracji tylko na prywane zgłoszenie sąsiadki z dołu - ona
    nie chce by jej zalewało sufit jak sobie zrobi remont

    Klaudia

  • 8. Data: 2003-01-28 10:44:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    może pozew ze 189 kpc o ustalenie istnienia prawa zalewania sąsiadki,
    co myślicie? ;-)

    --
    John Smith
    licensed legal advisor in neverexisting law.

  • 9. Data: 2003-01-28 12:17:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Klio <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b15mfn$s4a$...@n...onet.pl...

> [...]
    wymianę
    > instalacji i teraz mi chcą kuć podłogę. Jestem wściekła.

    bedziesz bardziej wścikła jak z winy twojej kratki będzie zalewany sąsiad a
    twoje ubezpieczenie z biegiem czasu nie pokryje kosztów wynikłych z tego
    szkód...można przecież porozmawiać ze spółdzielnią odn. robót ,które mają
    wykonać a ponadto podejrzewam ,że masz w zapasie jakies kafelki przy
    ewentualnej szkodzie wynikłej przez Twoje działanie...kafelkowano mi podłoge
    w kuchni i przedpokoju jednym ciagiem ale kilka mam w zapasie na wypadki
    losowe ...mysle,że potrzeba troche inwencji i ładnego uśmiechu a zrobią to
    dobrze ...ze srodków zgromadzonych od mieszkanców wynikają pewne plany
    modernizacyjne budynków i mieszkań , lokator ma obowiazek udostepnić
    urządzenia ,które podlegają modernizacji...

    Sandra

  • 10. Data: 2003-01-28 12:54:03
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : mysle,że potrzeba troche inwencji i ładnego uśmiechu

    ciekawe, że właśnie w ten sposób próbuję wygrać sprawę :)))

    ciekawym czy na Sądy też działa :)