  • 1. Data: 2010-02-24 16:17:08
    Temat: reklamacja drzwi
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    Kupiłem sobie drzwi do domu (2 sztuki)
    Po pewnym czasie drzwi się rozreschły - reklamowałem, reklamacja została
    uznana - wymienią na nowe
    Ale mam wątpliwości:
    Dlaczego ja mam ponosić koszty związane z przywozem drzwi i ponownym
    lakierowanem.
    CZy istniej jakaś szansa nie ponoszenia tych kosztów
    Waldek

  • 2. Data: 2010-02-24 20:42:25
    Temat: Re: reklamacja drzwi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <b...@w...pl> napisał

> [...]
    > lakierowanem.
    > CZy istniej jakaś szansa nie ponoszenia tych kosztów

    Tak.

    Jeśli w twoim przypadku ma zastosowanie ustawa o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    to jest w niej art. 8 ust. 2:
    "Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia,
    robocizny, materiałów
    oraz ponownego zamontowania i uruchomienia."

  • 3. Data: 2010-02-24 20:56:27
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    .

    > Jeśli w twoim przypadku ma zastosowanie ustawa o szczególnych warunkach
    > sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    A kiedy ma to zastosowanie
    Waldek