-
1. Data: 2009-09-18 05:06:22
Temat: reklamacja
Od: "Piotr" <h...@s...com>
Witam,
Wiem że ten temat był już wiele razy poruszany, ale chyba jakoś przeoczyłem
interesującą mnie kwestię.
Chodzi o sklep dla "intelygentnych" i ich zapis że oni działają tylko jako
pośrednik w procesie reklamacji pomiędzy punktem serwisowym Gwaranta a
klientem.
i dalej
że termin realizacji uprawnień gwarancyjnych ulega wydłużeniu o czas
niezbędny do przewiezienia sprzętu do punktu Gwaranta i z powrotem.
A moje pytanie jest czy to jest zgodne z prawem i czy jest jakiś max czas
(poza 14dniowym na rozpatrzenie) na łączne załatwienie sprawy czyli
rozpatrzenie i transport?
Jeśli to ma znaczenie to sprzęt kupiłem bezpośrednio w MM i tamże złożyłem
reklamację.
Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się
przygotować jak do nich pójdę.
Pozdrawiam
Piotr
-
2. Data: 2009-09-18 05:40:37
Temat: Re: reklamacja
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Piotr pisze:
> Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się
> przygotować jak do nich pójdę.
Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności z umową?
--
Liwiusz
Najnowsze w dziale Prawo
-
Bezpieczne wakacje dziecka: co każdy rodzic musi wiedzieć przed kolonią lub obozem letnim
-
Paszport tymczasowy - jak szybko wyrobić paszport przed wyjazdem za granicę
-
Scott Polska ukarany przez UOKiK. Zakaz e-sprzedaży rowerów kosztował ponad 4 mln zł
-
Due diligence w M&A – co ujawnia i dlaczego jest kluczowe?