-
1. Data: 2005-12-05 20:00:43
Temat: pytanie o gwarancję
Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
Witam,
mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po
jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja
na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy
może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?
pozdrawiam
sg
-
2. Data: 2005-12-06 09:09:28
Temat: Re: pytanie o gwarancję
Od: Beniamin <b...@c...pl>
sg napisał(a):
> Witam,
> mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i po
> jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
> otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
> nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
> nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
> zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
> Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
> serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
> dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje gwarancja
> na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak, czy
> może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?
Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji
zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części
dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres.
Przeczytaj dokładnie warunki.
--
Pozdrawiam,
Beniamin
-
3. Data: 2005-12-06 13:27:08
Temat: Re: pytanie o gwarancję
Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
Beniamin napisał(a):
> sg napisał(a):
>
>> Witam,
>> mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i
>> po jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
>> otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
>> nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
>> nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
>> zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
>> Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
>> serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
>> dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje
>> gwarancja na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest
>> nie tak, czy może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?
>
>
> Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji
> zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części
> dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres.
> Przeczytaj dokładnie warunki.
>
OK, ale co z tym, ze tam jest nowa nagrywarka, a nie ma na nia gwarancji
producenta, tylko gwarancja firmy, ktora ja tam wsadzila na caly
'zestaw'. Zawsze mi sie wydawalo, ze w takim przypadku jest gwarancja na
podzespol taka jaka daje producent, a firma wymieniajaca to nie ma nic
do gadania
sg