  • 1. Data: 2005-05-25 21:59:26
    Temat: przkraczanie granicy z dzieckiem - PILNE!
    Od: mantodeus <n...@w...pl>

    witam i z gory przepraszam za to "PILNE!" ale bardzo mi sie spieszy.

    czy matka (bez ojca) moze przekroczyc granice (niemiecka) z dzieckiem
    posiadajac jedynie jego akt urodzenia? dodam (bo nie wiem czy to
    istotne) dziecko jest nieslubne.

    TIA

  • 2. Data: 2005-05-25 22:52:38
    Temat: Re: przkraczanie granicy z dzieckiem - PILNE!
    Od: "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres>

    Dziecko nie może przekroczyć granicy jeśli nie ma paszportu .
    Pozdr
    A.S.

  • 3. Data: 2005-05-25 23:01:30
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 25.05.2005 Artur Starz <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres> napisał/a:
    > Dziecko nie może przekroczyć granicy jeśli nie ma paszportu .

    Granicy wewnatrzunijnej rowniez nie moze?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 4. Data: 2005-05-25 23:16:31
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 26/05/2005 01:01, Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote :

    > Granicy wewnatrzunijnej rowniez nie moze?

    Wewnątrz unii może też na dowód osobisty :-).

    Konieczność posiadania dokumentu dziecka wiąże się z próbą ograniczenia
    przez ustawodawcę wywożenia dzieci za granicę bez zgody drugiego
    rodzica. Aby bowiem wyrobić dziecku paszport (lub dowód osobisty)
    potrzebna jest zgoda obojga rodziców.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 5. Data: 2005-05-26 12:24:12
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Thu, 26 May 2005 00:52:38 +0200, Artur Starz
    <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres> wrote:
    > Dziecko nie może przekroczyć granicy jeśli nie ma paszportu .

    lub nie jest wpisane w dowód ( starego typu ) rodzica.

    Pozdr.

    R.

  • 6. Data: 2005-05-26 19:59:57
    Od: "gng" <e...@g...pl>

    Użytkownik "mantodeus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy matka (bez ojca) moze przekroczyc granice (niemiecka) z dzieckiem
    > posiadajac jedynie jego akt urodzenia? dodam (bo nie wiem czy to

    jezeli chce wywiezc dziecko bez twojej zgody, to czy ma dla niego paszport,
    czy nie, to i tak wywiezie:/