  • 1. Data: 2004-10-20 14:22:56
    Temat: przekazanie obowiazkow w formie protokolu
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Szanowni Grupowicze,
    prosze powiedzcie (moze komus temat nie jest obcy) czy znajde gdzies przepis
    nakladajacy na zajmujacego stanowisko kierownicze wymog przekazania
    obowiazkow w jakies formie(pytanie dotyczy przekazania a nie tego w jakiej
    formie to zrobic) osobie przejmujacej to stanowisko?
    czy tez osoba taka moze sie odwrocic na piecie i stwierdzic, ze nie ma
    ochoty sie w to bawic.........
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2004-10-20 16:59:41
    Temat: Re: przekazanie obowiazkow w formie protokolu
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego w jakiej formie to zrobic) osobie przejmujacej to stanowisko?
    > czy tez osoba taka moze sie odwrocic na piecie i stwierdzic, ze nie ma

    W imię dobrze pojętego własnego interesu warto dopilnować formy dowodnej.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 3. Data: 2004-10-20 17:48:34
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    tak, a co kiedy przekazujacy ma to w nosie...........?
    i kombinuje zwolnionka, aby tylko nic nie przekazywac

    dla przejmujacego widze jedno wyjscie, taki protokol z sytuacji zastanej i
    do wiadomosci Zarzadu...... myslisz , ze to dobry pomysl?

  • 4. Data: 2004-10-20 19:00:56
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

> [...]
    >
    > dla przejmujacego widze jedno wyjscie, taki protokol z sytuacji zastanej i
    > do wiadomosci Zarzadu...... myslisz , ze to dobry pomysl?

    Najlepiej podpisany obustronnie. W razie "W" jest to dokument, który Ci może
    pomóc. A jeśli "zaniemógł" zdrowotnie, to jakakolwiek dowodna forma dowodna.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 5. Data: 2004-10-20 19:25:47
    Od: "Willow" <w...@s...pl>

    Witam,
    > dla przejmujacego widze jedno wyjscie, taki protokol z sytuacji zastanej i
    > do wiadomosci Zarzadu...... myslisz , ze to dobry pomysl?

    Pomysl jest dobry - spisz sprawy, ktore przejmujesz i opisz ich stan/etap
    realizacji na dzien przejecia (zwlaszcza jest jest to praca wymagajaca
    szczegolnego zachowania terminow), a wszystko do wiadomosci osoby,
    ktora bedzie Cie z tych zadan rozliczac.
    Takie notatki juz kilka razy uchronily mnie przed awantura.
    Pozdrawiam, Beata

  • 6. Data: 2004-10-20 20:23:16
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    bardzo Wam dziekuje