  • 1. Data: 2004-10-23 14:37:38
    Temat: przedawnione świadczenie w PZU (?)
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    mam polisę na życie w PZU, po śmierci ojca nie skorzystałam z przysługującej
    mi z tego tytułu wypłaty świadczenia, przypomniałam sobie dopiero po 4-ech
    latach, PZU twierdzi że wypłaty świadczenia może dokonać tylko przed upływem
    3-ech lat od daty wystąpienia okoliczności, mam w związku z tym pytanie do
    grupowiczów, czy istnieją jakieś okoliczności, na które można się powołać i
    skłonić PZU do wypłaty zaległego świadczenia z polisy z tytułu śmierci
    współubezpieczonego (w moim przypadku - ojca) ?