  • 1. Data: 2006-07-26 14:44:55
    Temat: prywatny staw - jak należy oznakować
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam,
    Jest sobie stawek - pepegeerowskie wyrobisko gliniane. Od wielu lat ludzi
    wpuszczają tak z pobliskiej Warty różne rybki, łowią tam itd... Teraz ktoś
    (prawdopodobnie) wykupił ten staw i tu jest pytanie - czy powinien ogrodzić
    ten staw, czy wystarczy, że postawi tabliczkę z napisem "zakaz
    łowienia.....". Teoretycznie tabliczkę może sobie każdy postawić.
    Jak właściciel może egzekwować swoje prawo własności do stawku - teren nie
    jest ogrodzony, stoi tabliczka z desek?
    Jak powinien się zachować, gdy spotka wędkarzy na stawku?

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014

  • 2. Data: 2006-07-26 15:03:33
    Temat: Re: prywatny staw - jak należy oznakować
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jak powinien się zachować, gdy spotka wędkarzy na stawku?

    Pogonic :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-07-26 15:24:02
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 26 Jul 2006 16:44:55 +0200, Marcin Nadolczak napisał(a):

    > Jak właściciel może egzekwować swoje prawo własności do stawku - teren nie
    > jest ogrodzony, stoi tabliczka z desek?
    > Jak powinien się zachować, gdy spotka wędkarzy na stawku?

    Pogonić lub oskarżyć o "kradzież" ryb.
    Nie ma potrzeby stawiania żadnej tabliczki - każdy staw ma jakiegoś
    właściciela i na żadnym nie wolno łowić bez zgody.
    Tabliczkę to można co najwyżej postawić "tu wolno łowić ryby każdemu
    kto chce".

    Pozdrawiam,
    Henry