  • 1. Data: 2006-02-23 09:48:07
    Temat: prosze o rade-tv lcd thomson
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl>

    witam
    tv kupiony na firme ponad rok temu
    kilka napraw w serwisie
    3 razy taka sama usterka-brak fonii ,2 innego radzaju
    nie zdazyłem skorzystac z rekojmi w sklepie(media markt) -mógłbym wtedy
    skorzystac z opcji-zwrot gotówki(chyba)
    serwis thomson zgodnie z warunkami gwarancji wymienił mi tv lcd na nowy.po
    właczeniu tv w domu okazało sie że jest "wypalony" pixel
    teraz pytanie co moge zrobić?
    gdybym kupował taki tv w sklepie i zauwazył wypalony pixel to nigdy bym go
    nie kupił,a w tym przypadku zostałem uszczęsliwiony na siłe tv z "taka wadą"
    bardzo prosze o rade ,czego moge sie domagać
    nadmienie ze juz mnie ta sytuacja irytuje -nie chce juz thomsona
    z góry dziekuje za pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-23 09:57:28
    Temat: Re: prosze o rade-tv lcd thomson
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

> [...]
    > wadą"
    > bardzo prosze o rade ,czego moge sie domagać
    > nadmienie ze juz mnie ta sytuacja irytuje -nie chce juz thomsona

    Sprawdź w gwaracji czy są dopuszczalne martwe pixele. Kiedyś była norma i
    ileś tam mogło nie działać. Jeśli jest napisane, że nawet przy 1 martwym
    wymieniają to wymieniaj a jeśli nie to... sprawdź normę.

  • 3. Data: 2006-02-23 10:57:23
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl>

    > Sprawdź w gwaracji czy są dopuszczalne martwe pixele. Kiedyś była norma i
    > ileś tam mogło nie działać. Jeśli jest napisane, że nawet przy 1 martwym
    > wymieniają to wymieniaj a jeśli nie to... sprawdź normę.
    wiem ze moze byc "jakas norma thomsona" ale tu chodzi o cos innego: kupując
    w sklepie nie kupiłbys takiego z martwym pixelem tylko zazyczyłbys sobie
    inny -bez martwych lub zrezygnował z tej marki-tego sklepu gdyby okazało sie
    ze to jedyny egzemplarz

  • 4. Data: 2006-02-23 11:39:00
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

> [...]
    > kupując w sklepie nie kupiłbys takiego z martwym pixelem tylko zazyczyłbys
    > sobie inny -bez martwych lub zrezygnował z tej marki-tego sklepu gdyby

    Owszem, ale jeżeli gdzieś będzie napisane że dopuszcza się aby TV miało 3
    martwe piksele to z punktu widzenia umowy sprzęt jest sprawny bo ma tylko 1
    martwy piksel. Poczytaj dokładnie i sprawdz co piszą na temat martwich
    pikseli. Są firmy które wymieniają sprzęt nawet jeśli jest 1 martwy piksel.

  • 5. Data: 2006-02-23 11:55:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.02.2006 dzynek <d...@h...pl> napisał/a:
> [...]
    > 3 razy taka sama usterka-brak fonii ,2 innego radzaju
    > nie zdazyłem skorzystac z rekojmi w sklepie(media markt) -mógłbym wtedy

    Czyli powyzsze z tyt. gwarancji jak rozumiem.

> [...]
    > teraz pytanie co moge zrobić?
    > gdybym kupował taki tv w sklepie i zauwazył wypalony pixel to nigdy bym go

    Wypalony czyli ciemny?

    > nie kupił,a w tym przypadku zostałem uszczęsliwiony na siłe tv z "taka wadą"
    > bardzo prosze o rade ,czego moge sie domagać

    Myślę, że niczego chyba że specyfikacja tego tv nie dopuszcza martwych
    pixeli. Jeśli dopuszcza to zapewne możesz powołać biegłego który wypowie
    się czy jest to wada (z czym może być bardzo różnie) a nawet jeśli tak
    stwierdzi to firma wcale nie musi tego uznać i pozostaje sąd.

    --
    Marcin