  • 1. Data: 2005-06-17 08:47:42
    Temat: program na zlecenie
    Od: "ds" <d...@w...pl>

    witam
    pewna grupa programistyczna ma stworzyc dla mnie program (komunikator)
    ja beda wygladaly prawa wlasnosci do programu w przypadku gdy
    bedo to robic na zasadzie
    UMOWY O DZIELO / ZLECENIE :: spisana bylaby ze studentem
    a faktury VAT
    jak forma bylaby dlamnie lepsza

    pozdr

  • 2. Data: 2005-06-17 09:27:03
    Temat: Re: program na zlecenie
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl>

    ds napisał(a):
    > witam
    > pewna grupa programistyczna ma stworzyc dla mnie program (komunikator)
    > ja beda wygladaly prawa wlasnosci do programu w przypadku gdy
    > bedo to robic na zasadzie
    Majątkowe prawa autorskie przysługują twórcy ale możliwe jest ich
    przeniesienie na zasadzie umowy. Tak więc jeśli chcesz dalej coś robić z
    tym programem (sprzedawać, rozpowszechniać) to KONIECZNIE spisz umowę
    przeniesienia majątkowych praw autorskich (tylo szczegółowo tak żeby
    wszystkie "pola eksploatacji" były wymienione).

    > UMOWY O DZIELO / ZLECENIE :: spisana bylaby ze studentem
    > a faktury VAT
    > jak forma bylaby dlamnie lepsza

    od strony podatków i kosztów to nie wiem bo słabo sie na tym znam, ale
    jakoś bardziej pasuje w tym przypadku "umowa o dzieło".

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.