  • 1. Data: 2004-09-18 19:13:23
    Temat: problmy z pracą za granicą
    Od: "Piotr D" <p...@h...pl>

    Witam .
    Kolega ma załatwioną pracę w Holandi (legalną - chcą go zatrudnić) kazali
    mu załatwić pozwolenie na pracę tzw. wizę pracowniczą
    problem jest taki że nie wiedomo gdzie i jak to załatwić.
    Obdzwonione były : urząd pracy ; urząd wojewódzki i nikt nic nie wie.
    Prosze o jakieś informacje jak i gdzie załatwić (Poznań)
    z góry dziękuje za wszelkie informacje
    Pozdrawiam Piotr D Poznań

  • 2. Data: 2004-09-18 19:22:12
    Temat: Re: problmy z pracą za granicą
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    a w ambasadzie byłeś??
    spróbuj tam zadzwonic:
    Warszawa ul. Chocimska 6 tel. 849 23 51 tel. 849 23 52
    kierunkowy 22

    pozdrawiam
    rd

  • 3. Data: 2004-09-20 06:27:59
    Od: "Grzes" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Kolega ma zalatwiona prace w Holandi (legalna - chca go zatrudnic)
    kazali
    > mu zalatwic pozwolenie na prace tzw. wize pracownicza
    > problem jest taki ze nie wiedomo gdzie i jak to zalatwic.
    > Obdzwonione byly : urzad pracy ; urzad wojewódzki i nikt nic nie wie.
    > Prosze o jakies informacje jak i gdzie zalatwic (Poznan)
    > z góry dziekuje za wszelkie informacje
    > Pozdrawiam Piotr D Poznan

    Ja pracuje w Holandii, legalnie. Z tego co sie orientuje pozwolenie o
    prace moze zalatwic tylko pracodawca holenderski, osoba zatrudniania nie
    ma takiej mozliwosci. Ten dokumet nazywa sie "TEWERKSTELLINGSVERGUNNING".
    W moim przypadku pracodawca wystapil o przyznanie takiego pozwolenia i
    musial spelnic kilka wymogow np. najpierw musial wykazac ,ze nie znalazl
    osoby na te stanowisko w UE (np. poprzez oglaszanie sie). Teraz Polska
    jest w UE ,ale pozwolenie na prace niestety jest potrzebne. Byc moze
    zmienily sie takze przepisy, nie wiem.
    Moje pozwolenie zostalo wydane przez "Arbeids Voorziening", telefon do
    tego biura 0031-79-3712903, moze niech kolega zadzwoni i dowie sie co i
    jak. Jesli nie zna holenderskiego napewno dogada sie w innym jezyku
    (angielski, byc moze niemiecki).

    W przypadku pytan, chetnie odpowiem (s...@p...onet.pl).

    Pozdrawiam i zycze sukcesow,
    Grzes